تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۰

اصلاح تعرفه تلفن ثابت به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت در ۱۲ سال گذشته تغییری نکرده، گفت: اصلاح تعرفه به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده و با تأیید ستاد تنظیم بازار عملی می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۰۹

اصلاح تعرفه تلفن ثابت به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسید

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به سوالی درباره تعرفه‌های مخابراتی گفت: با تغییر دولت دو اقدام مهم انجام شد و دو کمیسیون خوب در وزارت ارتباطات و سازمان تنظیم مقررات داشتیم که آثار مصوبات آن را مردم خواهند دید. اصلاح تعرفه حداقل نگهداری تلفن ثابت به تصویب کمیسیون تنظیم مقررات رسیده است و با تأیید ستاد تنظیم بازار عملی می‌شود.

مجید سلطانی افزود: تعرفه‌ها در بحث B ۲ B (بازرگانی الکترونیکی میان شرکت‌ها) از سال ۱۳۹۵ تغییر نکرده بود که در کمیسیون اخیر مصوب شد که بر این اساس هزینه‌های اجاره برق به شرکت‌های همکار و همچنین بحث فضا اصلاح می‌شود و این رشد درآمدی قابل ملاحظه‌ای برای مخابرات خواهد داشت. موضوع دیگر بحث اصلاح تعرفه حداقل نگهداری خط تلفن ثابت است که ۱۲ سال این تعرفه‌ها تغییری نکرده است و قطعاً اگر این مصوبه اجرایی شود اثر خوبی برای توسعه مخابرات و ارائه خدمات با سرعت و دقت بیشتر خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح تعرفه‌ها باید به تأیید ستاد تنظیم بازار هم برسد، بیان کرد: بر اساس مصوبه ابلاغی معاون اول رئیس جمهوری باید ستاد تنظیم بازار تأیید کند که فکر می‌کنم به زودی به تأیید برسد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز