تهران ۲۵.۹۹° كمينه ۲۵.۹۹°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
مروری بر مطبوعات بریتانیا:

انتقاد به سفرهای انتخاباتی جانسون/افزایش تورم در انگلستان

انتقاد به سفرهای انتخاباتی جانسون/افزایش تورم در انگلستان
خبرنگار معاصر با مروری بر نشریات انگلستان به مهمترین خبرها در این حوزه پرداخته است.
کد خبر: ۴۱۴۷۶

 

خبرنگار معاصر با مرور نشریات انگلستان به مهمترین خبرها پرداخته است که از جمله مهمترین آنها می‌توانیم به آغاز کارزار انتخاباتی نخست‌وزیری اشاره کنیم.

سفر انتخاباتی جانسون آغاز شد

سفر بوریس جانسون در بریتانیا برای پاسخ به سوالات مردم در رابطه با سیاست‌های خود و متقاعد کردن عموم مردم برای پیشبر برنامه‌های خود آغاز شد. جانسون در این سفرها قصد دارد بیشتر در رابطه با عملگرایی و اجرایی بودن سیاست‌های خود و همچنین حل مشکلات مربوط به کووید ۱۹ در بریتانیا صحبت کند.

در همین حین منتقدان وی معتقدند سفر او به شمال انگلستان و اسکاتلند برای فریب مردم و پرت کردن حواس عموم است.

گمانه‌زنی‌ها در مورد انتخابات نخست وزیری بریتانیا

بررسی روند رای‌گیری باتوجه به شرکت روزانه شهروندان در بریتانیا از شانس ۳۴درصدی حزب محافظه کار بریتانیا خبر می‌دهد.

کاهش خرید ۱.۴ درصدی خانواده‌های انگلستانی

۵۴ درصد از بزرگسالان انگلستان اعلام کردند به دلیل بالا رفتن هزینه‌های زندگی، افزایش قیمت بنزین و گازوئیل هزینه‌های زندگی خود را به خصوص در قبال سفرهای غیر ضروری و کالاهای غیر ضروری پایین‌تر آورده‌اند.

بر اساس همین آمار، ۳.۸ درصد از مردم کمتر سوخت مصرف کرده‌اند که نشان از کمتر شدن سفرهای غیرضروری می‌دهد و نشانه‌ای از نگرانی مردم از تورم روز افزون در بریتانیا است.

هلن دیکنسون، مدیر اجرایی کنسرسیوم خرده‌فروشی بریتانیا، گفت: «فروش مواد اولیه برای زندگی تحت عنوان خرده فروشی در ماه مارس تحت تأثیر افزایش نگرانی‌ها در مورد تورم قرار گرفت، زیرا اعتماد مصرف ‌کننده کاهش یافته است و همچنین کاهش هزینه‌های زندگی باعث شده بسیاری از مصرف کنندگان دو بار به خریدهای عمده فکر کنند، مصرف کنندگان با چالش‌های بیشتری روبه‌رو خواهند شد زیرا قیمت انرژی در ماه‌های آینده بیشتر خواهد شد.»

 

 

ترجمه: سارا ناصری

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : انگلستان
ارسال نظر

آخرین اخبار روز