تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

بازداشت کلاهبردار میلیاردی در خرم‌ آباد

متهم در تحقیقات به عمل آمده و مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.
کد خبر: ۴۵۲۶۵

بازداشت کلاهبردار میلیاردی در خرم‌ آباد

 به نقل از مهر،  رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر که خود را فعال در ساخت و ساز واحدهای آپارتمانی معرفی کرده از وی مبلغی را کلاهبرداری و متواری شده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و اقدامات صورت گرفته مشخص شد، شاکی برای تهیه مسکن با فردی که خود را فعال در ساخت و ساز مجتمع‌های آپارتمانی معرفی کرده بود آشنا شده و کلاهبردار با ترفندهای متقلبانه مبلغی را از وی تصاحب کرده که بعد از مدتی متوجه می‌شود نامبرده کلاهبردار بوده و ساخت و سازی در کار نیست.

رئیس پلیس آگاهی لرستان بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کلاهبردار را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ رخشان عنوان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده و مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی به هم استانی‌ها توصیه کرد که برای پیشگیری از چنین مواردی، معاملات و قراردادهای خود را در مراکز رسمی و قانونی به ثبت رسانده و حین خرید و اجاره املاک از مالک بودن طرف مقابل اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز