تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان: هشدارهای لازم کمبود آب به مردم داده نشد

بحران فعلی آب را در کوتاه مدت با حفر چاه و اجاره چاه‌های آب کشاورزی و چشمه‌های بالادستی همدان می‌توان تا حدودی برطرف کرد.
کد خبر: ۴۵۶۰۷

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان: هشدارهای لازم کمبود آب به مردم داده نشد

به نقل از ایسنا؛ رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با اشاره به اینکه از ماه رمضان گذشته مشکلات کمبود آب شروع شد، گفت: هشدارهای لازم به مردم داده نشد و به جدول قطعی‌های فعلی هم چندان عمل نمی‌شود.

اکبر کاووسی امید در نطق پیش از دستور جلسه صحن شورا افزود: امروز مسئله‌ اول همدان، کمبود آب است و برای این بی تدبیرها از مردم دانای همدان عذرخواهی می کنم.

وی اظهار کرد: طبق قانون اساسی، عضو شورای اسلامی شهر می‌تواند در حوزه انتخابیه خود مشکلات شهر را بررسی کرده و ضمن ارائه راهکار به مسئولان مربوطه اطلاع دهد.

کاووسی امید با اشاره به بحران بی آبی همان اضافه کرد: مسئله مهم امروز شهر ما نبود آب است که مردم را با چالش مواجه کرده و این در حالیست که از گذشته مسئولان دلسوز و متخصص این حوزه بحران آینده را گوشزد کرده بودند.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) پیمانکار پروژه آبرسانی از سد تالوار به همدان است و هم اکنون شبانه روز مشغول کار هستند، یادآور شد: فعالیت‌های این قرارگاه و مسئولان مربوطه قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان ادامه داد: بحران فعلی آب را در کوتاه مدت با حفر چاه و اجاره چاه‌های آب کشاورزی و چشمه‌های بالادستی همدان می‌توان تا حدودی برطرف کرد.

وی اضافه کرد: شهرداری همدان هم در کمک به همشهریان در بخش آب غیر شرب اقدامات خوبی داشته که قابل تقدیر است

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز