تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

رونمایی از محصول دانش بنیان پتروشیمی

اگر متقاضی این محصول در کشور وجود داشته باشد، می توانیم همه نیازها را پاسخگو باشیم.
کد خبر: ۴۶۶۹۳

رونمایی از محصول دانش بنیان پتروشیمی

 به نقل از ایرنا،  مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: هر تن از محصول klm۱۰۰-c به قیمت ۲ هزار و ۵۰۰ دلاروارد کشور می شود و با توجه به نیاز چهار هزار تنی به آن، می توان با تولید داخل از خروج ۱۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری کرد.

 «علیرضا صدیقی زاده» امروز در مراسم رونمایی از محصول دانش بنیان پتروشیمی با نام گرید klm۱۰۰-c، افزود: این محصول بیشترین کاربرد را در مواد غذایی و سیستم بسته بندی دارد.

وی با بیان اینکه برآورد نیاز بازار ایران سالیانه چهار هزار تن از این چسب است، ادامه‌داد: اگر متقاضی این محصول در کشور وجود داشته باشد، می توانیم همه نیازها را پاسخگو باشیم.

مدیرعامل پتروشیمی کارون با تاکید بر اینکه بحث اختلاف قیمت نمونه خارجی و ایرانی اهمیت چندانی ندارد بلکه جلوگیری از خروج ارز اولویت است، تاکید کرد: با تولید این محصول دانش بنیان خروج ارز از کشور کمتر خواهد شد.

صدیقی زاده به لزوم تکمیل زنجیره ارزش با همکاری بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: در این میان واحدهای پتروشیمی می توانند به عنوان حلقه اتصال باشند.

وی ابراز امیدواری کرد با رونمایی از این محصول از واردات آن بی نیاز شویم.

مدیرعامل پتروشیمی کارون تاکید کرد: تلاش می کنیم همه نیازهای بازار به گریدهای پلی اورتان را رونمایی کنیم و تا پایان سال چند مورد دیگر را خواهیم داشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : پتروشیمی کارون
ارسال نظر

آخرین اخبار روز