تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

استاندار کرمانشاه: مدیران استان برای حل مشکل بیکاری جوانان از وزارتخانه‌ها مطالبه‌گری کنند

خوشبختانه با اقداماتی که در استان در زمینه افزایش سرمایه گذاری و رونق اقتصادی شکل گرفته، آینده این استان درخشان است.
کد خبر: ۴۸۹۰۲

استاندار کرمانشاه: مدیران استان برای حل مشکل بیکاری جوانان از وزارتخانه‌ها مطالبه‌گری کنند

به نقل از ایسنا؛ استاندار کرمانشاه گفت: تمام مدیران استان برای حل مشکل بیکاری جوانان باید به دنبال مطالبه گری و پیگیری برنامه های اشتغالزایی از وزارتخانه های متبوع باشند.

بهمن امیری مقدم در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان عنوان کرد: مدیران برای حل مشکل بیکاری باید با تمام توان به دنبال اجرای برنامه های کاهش نرخ بیکاری و مطالبه گری از وزارتخانه های خود برای افزایش اشتغال در استان باشند.

وی با بیان اینکه کاری مهمتر از ایجاد اشتغال در استان وجود ندارد، گفت: کارها با پیگیری و جدیت به نتیجه می رسد و همانطوری که طی چند مدت گذشته اقدامات خوبی در راستای بهبود فضای کسب و کار در استان انجام شده، در زمینه اشتغال هم باید اقدامات گسترده ای صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال ایجاد و جذب سرمایه گذاری به منظور اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان هستیم و مدیران وظیفه دارند این موضوع را جزو مهمترین کارهای خود بدانند.

وی گفت: خوشبختانه با اقداماتی که در استان در زمینه افزایش سرمایه گذاری و رونق اقتصادی شکل گرفته، آینده این استان درخشان است.

در این جلسه طرح ها و پیشنهادات کاربردی برای تصویب در قرارگاه ملی اشتغال استان کرمانشاه بررسی شد.

اولین جلسه این قرارگاه ملی که با ابتکار استاندار کرمانشاه و تایید رئیس جمهور تاسیس شده است، در هفته جاری به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور جمعی از وزیران کابینه در نهاد ریاست جمهور برگزار و درباره پیشنهادات استان برای اشتغالزایی تصمیم گیری می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز