تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
نماینده ولی فقیه در مازندران:

پلیس مظلومانه ؛ اخلاقانه و با مدارا آشوب را مدیریت و کنترل کرده است

امام جمعه ساری تصریح کرد که باید با خسارت زنندگان به اموال دولتی و خصوصی گوش مالی داد و همه خسارت های مالی در فرایند قوانین قضایی از آنان گرفته شود.
کد خبر: ۴۹۰۴۲

پلیس مظلومانه ؛ اخلاقانه و با مدارا آشوب را مدیریت و کنترل کرده است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن قدردانی از حضور شبانه روزی نیروی انتظامی در آشوب و اغتشاش اخیر گفت که پلیس مظلومانه ؛اخلاقانه و با مدارا مقابل آشوب ایستاد ؛مدیریت کنترل کرده است.

آیت الله محمد باقر محمدی لایینی روز سه شنبه در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی مازندران افزود: من از حضور با شکوه و شبانه روزی نیروی های امنیتی و انتظامی در سه هفته اخیر برای ایجاد امنیت عمومی که در خیابان ها بودند قدر دانی می کنم.

وی ادامه داد: پلیس در مقابله با عوامل استکبار برای حفظ امنیت کوشش جدی کرد که برای همه قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت :بعضی از مسایل اصلا قابل معامله نیست و برای آن باید ایستادگی و کشته شد. مثلث مال؛ جان و دین در بین مسلمانان همواره مورد توجه قرار گرفته است و در این بین دین قابل معامله نیست.

آیت الله نایینی با تاکید بر این نکته که امنیت از نان شب هم واجب تر است ؛بدون امنیت زندگی فردی و اجتماعی و حکمرانی معنایی ندارد؛توضیح داد : امروز ملت جمهوری اسلامی در اقیانوس امنیت را دارد و به نظر می رسد قدر امنیت را نمی دانیم .

امام جمعه ساری ادامه داد:ارزش امنیت برای مردم کشورمان به اندازه ملت کشورهای همجوار ایران ملموس نیست؛چراکه کشورهای همسایه به تمام معنا در خطر جدی امنیت قرار دارند.

وی با بیان این که در اغتشاشات اخیر میدان جهاد بوده است و شهدای امنیت در مقابل اغتشاش مظلومانه ایستادگی کردند ؛ گفت :فراجا مظلومانه ؛اخلاقی و مدارانه مقابل آشوب ایستادگی و مدیریت کرد.

محمدی لایینی بیان داشت : در حالی که بیشتر پلیس های دنیا در اعتراض های عادی مردم بدترین برخورد و خشن ها را دارند؛ اما در جمهوری اسلامی پلیس در جنگ دفاع سخت مقابل خشونت و آشوب مدارانه و خلاقانه برخورد کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران دفاع از امنیت در ایران را در دنیا الگو توصیف کرد و گفت که آشوب سخت با اخلاق و مدارا کنترل شد؛ اگرچه از این مدارا مدافعان امنیت سو استفاده شده است.

محمدی لایینی تصریح کرد اگرچه فتنه و آشوب کنترل شد و عده ای قلیل که هیچ بودند این آشوب را ایجاد کردند اما این فتنه حساب شده و برنامه ریزی شده بود.سران فتنه داخلی و خارجی وارد شده بودند. وی ادامه داد:نیروهایی که با آموزش با خشونت و کشتار وارد شدند اما پلیس به درستی همه را مدیریت و مقابله کرده است.

وی تاکید کرد که باید با روند شکل گیری آشوب و فتنه برخورد و مدیریت پیشگیرانه شود.

وی با بیان این که طبق اظهارات رسمی گردانندگان و سران فتنه دستگیر شدند و خیلی ها پشیمان نیز هستند ؛گفت که ممکن است این افراد فریب خورده فتنه علیه همین سران برگردند و جمهوری اسلامی این رأفت را دارد.

امام جمعه ساری تصریح کرد که باید با خسارت زنندگان به اموال دولتی و خصوصی گوش مالی داد و همه خسارت های مالی در فرایند قوانین قضایی از آنان گرفته شود.

وی در پایان پیشنهاد داد که نیروی انتظامی از جوانی جمعیت انقلابی در حوزه امنیت در قالب اشتغال استفاده بیشتری کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز