تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

معاون استاندار بوشهر: ایستادگی تنها راه مقابله با دشمنی‌های استکبار است

مردم با حضور به موقع خود در عرصه و دستگاه‌های اجرایی نیز با اقدام به موقع وانجام وظیفه هر گونه بهانه را از دشمن گرفتند.
کد خبر: ۴۹۱۲۸

معاون استاندار بوشهر: ایستادگی تنها راه مقابله با دشمنی‌های استکبار است

به نقل از ایرنا؛ معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ایستادگی و مقاومت تنها راه مقابله با دشمنی‌های استکبار جهانی در این شرایط حساس است.

علی باستین چهارشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر افزود: دشمن در تلاش است با طراحی این حوادث جزیی فکر مسئولان را از سازندگی منحرف کند.

وی بیان کرد: سازندگی‌ها، کارهای بزرگ اجرایی، قانون گذاری‌های کارآمد، کارهای بزرگ قضایی و مسائل مهم در سیاست خارجی نباید معطوف به این حوادث جزیی باشد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند ما را سرگرم این مسائل جزیی غافل‌گیر کنند اما کور خوانده اند ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت خون شهدا و نشاندن لبخند بر لبان امام راحل و بنیانگذار انقلاب اسلامی با تمام وجود پای کار هستیم.

وی ادامه داد: امروز مجموعه اقتصادی استان با تمام توان تلاش می کند کوچکترین خلایی به اقتصاد استان وارد نشود به نحوی که در ۲ روز گذشته سه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده و مشکل ۳۰ واحد تولیدی با توافق دستگاه اجرایی و بانک‌ها برطرف شده است.

باستین با بیان اینکه با همین روحیه انقلابی و جهادی کارها را پیش می بریم یادآور شد: اجازه نمی‌دهیم کوچکترین خللی در تامین ارزاق عمومی و معیشت روزمره مردم پیش بیاید و مردم با آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

معاون اقتصادی استانداری بوشهر گفت: با تلاش صورت گرفته تمام کاالاهای اساسی به طور کافی در دسترس مردم است و جای نگرانی نیست البته اگر کسانی بخواهند شیطنت کنند آمادگی کامل برای دفع شیطنت‌ها وجود دارد و برنامه‌ریزی کامل انجام شده است.

وی از دستگاه‌های امنیتی که در این مدت با ایثار خود پای کار بودند و اجازه ندادند برنامه‌های اقتصادی و عمرانی استان دچار خلل شود قدردانی کرد.

دشمن با راه اندازی جنگ احزاب در تلاش برای ضربه زدن به نظام است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دشمن در توطئه اخیر با استفاده از توان خود و به راه انداختن جنگ احزاب در تلاش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

سردار عبدالرضا دشتی افزود: مردم با حضور به موقع خود در عرصه و دستگاه‌های اجرایی نیز با اقدام به موقع وانجام وظیفه هر گونه بهانه را از دشمن گرفتند.

وی برضرورت خودحفاظتی دستگاه‌های اجرایی و محدود نکردن این امر تنها به خودحفاظتی فیزیکی تاکید کرد و ادامه داد:کار خود حفاظتی باید در سه بخش حفاظتی، ایمنی و امنیتی انجام شود.

دشتی گفت: دستگاه‌های خدمات رسان آب، برق و انرژی به گونه ای برنامه ریزی کنند تا مشکلی در خدمت رسانی ایجاد نشود تا بهانه ای به دشمن ندهیم که مردم به خاطر مشکلاتی اعتراضی داشته باشند و این اعتراض‌ها به اغتشاش‌ها گره بخورد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز