تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۴

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: راهکارهای رفع مشکلات استان آماده شده است

شاید یکی از ریشه های بالا بودن نارضایتی در جامعه از ادارات این است که راه حل های پاسخ به مردم و مسائل آنان، همان راه حل های سنتی و قبلی است.
کد خبر: ۵۰۵۲۷

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: راهکارهای رفع مشکلات استان آماده شده است

به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کارگروه‌های هفت گانه مجمع بسیجیان استان طی یک سال و نیم اخیر تنش‌ها، آسیب‌ها و تهدیدات استان را احصا کردند و بر اساس بوم و جغرافیا و بضاعت راهکار ارائه دادند که می‌تواند برای مسئولان اجرایی استان کرمان کارساز باشد.

 سردار محمد علی نظری عصر پنجشنبه در اجلاسیه مجمع بسیجیان استان کرمان افزود: این مجمع معضلات فرهنگی کرمان و برخی شهرستان ها را احصا کرده و برای آن راهکارها آماده شده است که اگر بخشی از آن اجرا شود، بسیاری از مشکلات این حوزه حل می شود.

وی تصریح کرد: به طور مثال ۲ سال قبل طرحی در خصوص رفع نارضایتی سیستم حمل بار در استان کرمان ارائه و اجرا شد که اجرای این طرح باعث شده تا امروز کمترین نارضایتی در این زمینه وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اطهار داشت: امروز نخبگان بسیج در قالب هیات های اندیشه ورز کارهایی آماده و مسایل را در شهرستان ها و استان احصا کرده اند و برای جهاد تبیین هم برنامه ها و پیشنهاداتی دارند.

وی ادامه داد: در دوره های قبل مجامع بسیج برگزار می شد و ساعت ها وقت و فکر و اندیشه پشت این طرح ها بود، اما طرح داخل میز کشوی مدیران می رفت و یا خیلی محدود و جزیی استفاده می شد.

سردار نظری بیان کرد: پروژه های آسانی در استان از سال ۹۹ توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شروع شده و حدود ۴۰۹ روستا آبرسانی و بیش از ۱۵۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

رییس دانشگاه شهید مطهری هم با بیان اینکه ایجاد فرهنگ پاسخ علمی و دانشی دادن به مسائل جامعه اهمیت دارد گفت: نظام دانشگاهی باید برای مسائلی که پیش می آید راه حل فوری ارائه کند.

فرهاد ملک شاهی افزود: عمده نیازها با مولفه هایی چون داده های علمی، انسان های عالم، زمان مورد نیاز و هزینه دسته بندی می شود و سپس باید به سراغ کلان پروژه و راه حل ها رفت.

وی تاکید کرد: شاید یکی از ریشه های بالا بودن نارضایتی در جامعه از ادارات این است که راه حل های پاسخ به مردم و مسائل آنان، همان راه حل های سنتی و قبلی است.

رئیس دانشگاه شهید مطهری بسیج ادامه داد: اگر مساله شناخته شود و افراد صاحب تجربه با مدل اندیشه ورزی، برای آن راه حل بدهند، فوراً مساله پاسخ داده می شود و نارضایتی کاهش پیدادمی کند.

در این اجلاسیه ضمن تجلیل از خانواده شهید علی اصغر لری گوئینی از شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و از کارگروه های برتر و مجامع شهرستانی نیز تجلیل شد.

اجلاسیه مجامع بسیج استان کرمان با حضور جمعی از مسئولان در دانشگاه هایتک ماهان برگزار شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز