تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

بازگشت جنجالی فغانی به داوری

علیرضا فغانی داور محروم فوتبال ایران،در بازگشت به داوری باز هم تصمیماتی جنجالی اتخاذ کرد.
کد خبر: ۵۲۸
اخبار معاصر:فغانی که در مسابقه آخر فصل گذشته میان تراکتورسازی و نفت با 2اشتباه کلیدی سرنوشت بازی را تغییر داده بود، امروز هم در صحنه پنالتی سرنوشت ساز ذوب آهن تصمیمی جنجالی گرفت تا مورد نفرت هواداران پرسپولیس واقع شود.

او در دقیقه 90 و لحظه ای که مرتضی تبریزی با یک پاس عرضی قصد حمله به دروازه پرسپولیس را داشت، در سوت خود دمید و یک پنالتی عجیب را برای ذوب آهن گرفت. پنالتی ای که کمتر کارشناسی در فوتبال ایران آن را درست می داند.

او به نشانه هند محسن بنگر این تصمیم را گرفت حال آنکه در صحنه آهسته مشخص شد توپ به پهلوی بنگر خورده است. البته این تنها تصمیم جنجالی او نبود. وی قبل از سوت پایان در تصمیمی عجیب بنگر را به دلیل برخورد با مظاهری گلر ذوب از بازی اخراج کرد تا اعتراض ها علیه او شدت بگیرد.


ذوب آهنی‎ها با این پنالتی بازی را از پرسپولیس بردند. آن هم در شرایطی که حتی خود یحیی گل محمدی هم به سزاوارانه بودن این برد اعتقادی ندارد. شاید این از شانس پرسپولیس است که روز بازگشت فغانی به فوتبال با بازی آنها مقابل ذوب توام شد و البته یک امتیاز دیگر هم از دست رفت ... شاید ادامه جنجال این داوری باز هم فغانی را از لیگ کنار بگذارد.

انتهای پیام/.
انتهای پیام
منبع: ورزش 3
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز