تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۱.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۷

فرمانده سپاه قزوین: انقلاب اسلامی به تعالیم قرآنی عینیت بخشید

هدف اصلی مردم ما از انقلاب اسلامی عینیت بخشیدن به آموزه‌ها و تعالیم قرآنی بود و این انقلاب بزرگ موجب شد که پیام و مفاهیم قرآن از پستوها خارج شده و جهانی شود.
کد خبر: ۵۲۹۶۹

فرمانده سپاه قزوین: انقلاب اسلامی به تعالیم قرآنی عینیت بخشید

به نقل از تسنیم؛ فرمانده سپاه استان قزوین گفت: هدف اصلی مردم ما از انقلاب اسلامی عینیت بخشیدن به آموزه‌ها و تعالیم قرآنی بود و این انقلاب بزرگ موجب شد که پیام و مفاهیم قرآن از پستوها خارج شده و جهانی شود.

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی‌آتانی امروز در حاشیه بازدید از مسابقات سراسری نغمات دینی قرآن کریم در دانشگاه فرهنگیان قزوین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هدف اصلی مردم ما از انقلاب اسلامی عینیت بخشیدن به آموزه‌ها و تعالیم قرآنی بود و این انقلاب بزرگ موجب شد که پیام و مفاهیم قرآن از پستوها خارج شده و جهانی شود.

وی اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با حرکت در مسیر قرآن بسیاری از پیش‌بینی‌های بزرگان دین را محقق کرد و امروز شاهد این هستیم که در پرتو حاکمیت ولایت فقیه روز به روز به مدیریت قرآن‌محور در کشور نزدیک‌تر می‌شویم و در این میان طاغوتیان و پست‌فطرتان تاریخ قصد دارند که مردم ما از تحقق یک حکومت و جامعه قرآنی محروم کنند.

رفیعی‌آتانی ادامه داد: همچنین امروز می‌بینیم که وعده‌های قرآنی در جای‌جای منطقه و جهان تحقق یافته و ظهور مجاهدان بزرگی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی هم بزرگ‌ترین نشانه تحقق این وعده‌ها به حساب می‌آید و باید اذعان کنیم که در طول تاریخ هیچ‌ وقت مانند امروز به رسیدن به حکومت قرآن در سطح منطقه و جهان نزدیک نبودیم.

وی بزرگ‌ترین بحران امروز بشریت را بحران هویت و بی‌ایمانی دانست و تصریح کرد: در حالی که امروز اندیشه‌های متفکران غربی هویت انسانی را از مردمان مغرب‌زمین دور کرده و آنها را به سمت حیات حیوانی سوق داده، آموزه‌های ملکوتی و انسان‌ساز قرآن هویت جوامع اسلامی به ویژه ملت پرافتخار ایران را حفظ کرده و امروز ایمان و هویت دینی بزرگ‌ترین سرمایه‌های ما محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین در ادامه برگزاری چهل‌ و پنجمین دوره مسابقات نغمات قرآنی در قزوین را یک ظرفیت بزرگ برای ترویج روحیه قرآنی برشمرد و گفت: بدون شک چنین رویدادهایی موجب تعالی و توسعه فرهنگ شهر و استان قزوین خواهد شد و می‌تواند موجب امیدواری فعالان فرهنگ قرآنی در این دیار شود.

رفیعی‌آتانی افزود: امروز نیاز داریم که در کنار برپایی این رویدادها قرآنی در حوزه عمل به آموزه‌های قرآن کریم هم پیشروتر از گذشته باشیم و اگر از ظرفیت عمل به قرآن استفاده کنیم،‌ آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و فرهنگی ما روز به روز کمرنگ‌تر خواهد شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز