تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۱.۷۹°
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

امام جمعه زنجان: احساس بی عدالتی عامل نارضایتی است

لازم است مدیران اجرایی نیز همچون خود رییس جمهور به تناسب مسوولیتشان در میدان باشند و امور را به صورت عملیاتی پیگیری کنند.
کد خبر: ۵۳۲۱۳

امام جمعه زنجان: احساس بی عدالتی عامل نارضایتی است

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: احساس بی عدالتی، فساد و تبعیض در بروز نارضایتی تاثیر مهمی دارد و باید برای رفع این مسائل اقدام جدی شود.

حجت‌الاسلام علی خاتمی روز پنجشنبه در شورای اداری استان زنجان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضاییه برگزار شد، ضمن اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و اجتماعی در جامعه، افزود: چنین مشکلاتی که موجب شکاف های اقتصادی و اجتماعی در جامعه شده، پاشنه آشیل است و برای رفع و حل آنها باید اقدام شود.
وی با بیان اینکه باید رونق اقتصادی در کشور داشته باشیم منتهی آلوده به فساد نباشد، اظهار داشت: امتیازات برای فعالان اقتصادی و حوزه تولید نباید از طریق رانت توزیع شود.
خاتمی به تاثیر احساس بی عدالتی، فساد و تبعیض در بروز نارضایتی، گفت: اینها مسائل مهمی است و از قوه قضاییه انتظار می رود که در عملکرد خود برای تحقق عدالت، رضایت را در جامعه تقویت کند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه شرایط اقتصادی امروز کشور بدتر از دوران دفاع مقدس نیست، اظهار داشت: چیزی که مردم را آزار می دهد مشاهده بی عدالتی ها است.

حجت الاسلام خاتمی به لزوم عملکرد هماهنگ مدیران تاکید کرد و گفت: لازم است مدیران اجرایی نیز همچون خود رییس جمهور به تناسب مسوولیتشان در میدان باشند و امور را به صورت عملیاتی پیگیری کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز