تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

اعلام جنگ مارتینز علیه امباپه؛ «دهانت را ببند!

ما بهترین بازیکن جهان را داریم. فکر می‌کردم بهترین نسخه مسی را در کوپا آمریکا دیدم اما وقتی او را در جام جهانی می‌بینم تازه می‌فهمم که لئو چه اعجوبه‌ای است.
کد خبر: ۵۳۳۶۸

اعلام جنگ مارتینز علیه امباپه؛ «دهانت را ببند!

به نقل از ایرنا؛ دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین گفت: شاید به این دلیل که امباپه در آمریکای جنوبی بازی نکرده و هیچ چیز نمی‌داند، بهتر باشد که دهانش را باز نکرده و حرف نزند!

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل فرانسه گفت: ما به عربستان باختیم، سپس شروع به پیشرفت کردیم. پس از باخت، متعهد شدیم تا تمام تلاش خود را برای حضور در فینال انجام دهیم و الان به فینال رسیدیم.

وی افزود: در هر بازی ما حمایت هواداران را احساس می‌کنیم. به دلیل حمایت مردم از ما، طوری بازی می‌کنیم که انگار در آرژانتین هستیم. فرانسه یک بازیکن نیست، آنها تیم بزرگی هستند، ما مدت زیادی است که آنها را دنبال می‌کنیم، زیرا فکرمی‌کردیم که در فینال با آنها روبرو شویم. بنابراین می‌دانیم باید چه کار کنیم. ما به روش خودمان بازی خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که به آنها صدمه بزنیم. نیاز ما به پیروزی ممکن است برای ما نتیجه معکوس داشته باشد، باید صبور باشیم و مانند گذشته بازی کنیم.

مارتینز در رابطه با مصاحبه کیلین امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه در رابطه با فوتبال آمریکای جنوبی که گفته بود «بازی کردن در آنجا سخت نیست»، گفت: شاید دلیل حرفش این باشد که او در آمریکای جنوبی بازی نکرده و هیچ چیز نمی‌داند. در این شرایط وقتی در چیزی تجربه ندارید، می‌توانید دهانتان را ببندید. آنها نظرات زیادی در مورد فوتبال آمریکای جنوبی دادند، اما بدون بازی کردن در آنجا، حرف زدن درباره آن بسیار دشوار است.

اعلام جنگ مارتینز علیه امباپه؛ «دهانت را ببند!»

وی افزود: در این جام جهانی، قبل از اینکه بازیکن باشم، طرفدار آلبی سلسته هستم. سخت است به این فکر نکنم که چگونه به اینجا رسیدم. من یک مبارز هستم. از ۱۲ سالگی به تنهایی زندگی کردم. به کمک مالی خانواده‌ام نیاز داشتم. اکنون تمام آرژانتین از من حمایت می‌کند. به خاطر حذف آرژانتین از جام جهانی ۲۰۰۲ و ۲۰۰۶ گریه کردم و جام جهانی ۲۰۱۸ را از روی سکوها تماشا و باز هم‌گریه کردم! اما امروز من با این تیم در فینال هستم.

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین ادامه داد: چند وقت پیش همه میگفتند که برزیل مدعی اصلی قهرمانی است اما همگی دیدیم چه شد! ما دوست داریم مردم ما را مدعی ندانند تا بهترین بازی را انجام‌دهیم. امیدواریم پایان این قصه خوب باشد. همه ما روحیه بالایی داریم و فردا برای جنگ به میدان می‌رویم.

مارتینز در رابطه با لیونل مسی اظهار داشت: ما بهترین بازیکن جهان را داریم. فکر می‌کردم بهترین نسخه مسی را در کوپا آمریکا دیدم اما وقتی او را در جام جهانی می‌بینم تازه می‌فهمم که لئو چه اعجوبه‌ای است.

وی در پایان گفت: من همیشه حریفان را آنالیز می‌کنم. این بخشی از کار من است. ما نحوه رفتار حریف در ضربات پنالتی و غیره را بررسی می‌کنیم، این بخشی از آمادگی برای مسابقات است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز