تهران ۲۵.۹۹° كمينه ۲۵.۹۹°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

تحقق وعده وزیر اقتصاد؛ سهم مالیاتی خراسان جنوبی واریز شد

شماری از معاونین رئیس جمهور و وزرا نیز رئیس جمهور را در دومین سفر استانی به خراسان جنوبی همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
کد خبر: ۵۳۵۶۹

تحقق وعده وزیر اقتصاد؛ سهم مالیاتی خراسان جنوبی واریز شد

به نقل از ایرنا؛ مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با اشاره به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی مبنی بر تعیین تکلیف پرونده‌های مالیاتی مودیان معدنی گفت: در مرحله اول بر مبنای این دستور ۲ میلیارد تومان از سهم مالیاتی خراسان جنوبی از یک واحد معدنی به حساب استان واریز شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی اداره‌ کل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان در دیدار مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی این استان افزود: فضای ارزشمند همدلی، همگرایی و همسویی برای رسیدن به اهداف سند تحول و عملیات راهبردی ایجاد شده است.

وی گفت: اولین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی انجام شد و حضور مردم در استقبال از هیات دولت پاسخ دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی را داد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی رویداد بزرگی را رقم زدند که برگی دیگر بر افتخارات استان افزود.

وی افزود: همزمان با حضور رئیس جمهور در استان سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی را نیز داشتیم که در کمتر از ۲ روز وعده مقام عالی وزارت محقق شد.

ذاکریان با اشاره به دستور وزیر امور اقتصادی و دارایی برای تعیین تکلیف پرونده‌های مالیاتی مودیان معدنی گفت: در مرحله اول روز گذشته بر مبنای این دستور ۲ میلیارد تومان از سهم مالیاتی خراسان جنوبی مربوط به یکی از واحدهای معدنی به حساب استان واریز شد.

وی بیان کرد: ایجاد و بازسازی انبار اموال تملیکی استان نیز در سفر وزیر اقتصاد به تصویب رسید و باید پیگیری‌ها برای اجرای این دستور انجام شود.

در این دیدار لوح تقدیری به امضای وزیر امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق حداکثری اهداف و برنامه‌های دور اول سفر رئیس جمهور و زمینه‌سازی و اجرای برنامه‌های دور دوم سفر برای تسهیل ارتباط مستقیم با مردم به "مهدی اسماعیل‌پور" مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خراسان جنوبی اعطا شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی گفت: سازمان امور مالیاتی به‌طور ویژه و طی ۱۰ روز آینده انتقال پرونده‌های مالیاتی واحدهای معدنی به محل فعالیت آنها در خراسان جنوبی را تعیین تکلیف کند.

سید احسان خاندوزی افزود: عملکردها نشان می‌دهد تیم اقتصادی خراسان جنوبی همه تلاش خود را به کار گرفته‌ برای اینکه شاخص‌های عملکردی استان رشد داشته باشد.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در اولین سفر دور دوم سفرهای استانی صبح پنجشنبه ۲۴ آذر ماه وارد بیرجند شد و تا روز جمعه در استان خراسان جنوبی حضور داشت.

شماری از معاونین رئیس جمهور و وزرا نیز رئیس جمهور را در دومین سفر استانی به خراسان جنوبی همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز