تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴

استقبال دانشگاه آزاد از تحصیل بانوان افغانستانی

دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به محدودیت‌های فعلی تحصیل زنان افغان در دانشگاه، پذیرای بانوان مشتاق علم و دانش این کشور می‌شود.
کد خبر: ۵۴۱۸۰

استقبال دانشگاه آزاد از تحصیل بانوان افغانستانی

جلال درخشه معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده برای تحصیل بانوان در دانشگاه‌های کشور افغانستان، هم اینک دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه غیردولتی در جهان و با دارابودن رشته‌های مختلف در گروه‌های پزشکی و غیرپزشکی در واحدهای متعدد دانشگاهی سراسر کشور، پذیرای بانوان مشتاق علم و دانش در کلیه رشته/مقاطع تحصیلی است.

او افزود: بانوان کشور افغانستان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق سامانه‌های های ویژه دانشگاه در رشته/مقاطع واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ثبت نام کنند و از کلاس‌های درسی به صورت آنلاین و آفلاین بهره‌مند شوند. 

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی طی یک دهه گذشته میزبان بیش از ۳۰ هزار نفر از دانشجویان مرد و زن کشور افغانستان بوده است و مفتخریم که تاکنون قریب به ۵ هزار فارغ التحصیل از کشور افغانستان داشته ایم. 

وی تاکید کرد: واحد کابل دانشگاه آزاد اسلامی طی یک سال و نیم گذشته و علیرغم شرایط بحرانی افغانستان حضور فعالی در این کشور داشته است و یکی از نهادهای آموزشی ج. ا. ایران است که در افغانستان فعالیت می‌کند و حتی در چنین شرایطی توانسته در سال جاری مجوز برگزاری دو دوره کنکور نیز در کشور افغانستان اخذ کند که یک دوره آن برگزار شده است. 

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: بانوان متقاضی تحصیل (حضوری و مجازی) در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند با مراجعه به وب سایت fstudent. iau. ir، ضمن اخذ اطلاعات لازم و تکمیلی، در واحدهای دانشگاه ثبت نام کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز