تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

دستگیری اعضای باند جاعل اسناد در فردیس

متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام فعالیت‌های مجرمانه در زمینه جعل اسناد و مدارک اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
کد خبر: ۵۵۱۰۹

دستگیری اعضای باند جاعل اسناد در فردیس

به گزارش معاصر به نقل از مهر؛ فرمانده انتظامی فردیس از دستگیری اعضای یک باند سه‌نفره جعل اسناد و کشف تعداد قابل‌توجهی مدارک جعلی در مخفیگاه آنها خبر داد.

 سرهنگ کامران ملکی بیان داشت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند ۳ نفره در زمینه جعل اسناد و مدارک در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از احراز فعالیت مجرمانه این باند در زمینه جعل اسناد، با هماهنگی مقام قضائی در ۲ عملیات جداگانه هر ۳ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی فردیس اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد قابل توجهی اسناد و مدارک جعلی کشف شد.

سرهنگ ملکی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به انجام فعالیت‌های مجرمانه در زمینه جعل اسناد و مدارک اعتراف و پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد تا به هیچ وجه به وعده‌های دروغین افراد سودجو مبنی بر عدم احراز جعلی بودن مدارک تقلبی توجه نکنند و در صورت مواجهه با این افراد، آنها را به پلیس معرفی کنند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز