تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

پیش بینی افزایش آلاینده‌های جوی و وقوع دمای منفی در خوزستان

در شبانه روز گذشته شوش با ۱۶.۶ و دهدز با ۲.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۱۶.۲ و حداقل هفت درجه سانتیگراد گزارش شد.
کد خبر: ۵۵۳۲۱

پیش بینی افزایش آلاینده‌های جوی و وقوع دمای منفی در خوزستان

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: افزایش آلاینده‌های جوی و وقوع دمای صفر و منفی در برخی از نقاط استان تا روز جمعه قابل انتظار است.

 محمد سبزه زاری بیان کرد: تا روز جمعه آینده پدیده غالب در خوزستان مه یا مه رقیق به ویژه در جاده‌های استان است و در این مدت افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت و وقوع دمای صفر و منفی در ارتفاعات شمال و شمال شرق استان دور از انتظار نیست.

وی افزود: سامانه بارشی جدید از اواسط روز جمعه بر خوزستان تاثیر خواهد گذاشت؛ تا اواخر وقت امروز چهارشنبه شمال غرب خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

سبزه زاری ادامه داد: در شبانه روز گذشته شوش با ۱۶.۶ و دهدز با ۲.۶ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۱۶.۲ و حداقل هفت درجه سانتیگراد گزارش شد.

براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به روند افزایشی آلودگی هوا، در روزهای ۱۱ و ۱۲ دی، فعالیت مدارس تمام مقاطع تحصیلی ۲ نوبت صبح و عصر در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون و ماهشهر به صورت غیرحضوری اعلام شد

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز