تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

امام جمعه موقت سمنان: ملت با هوشیاری و انسجام دافع دسیسه دشمن باشد

دشمن در تلاش برای تغییر چهره انقلاب در فکر جوانان است.
کد خبر: ۵۵۴۳۵

امام جمعه موقت سمنان: ملت با هوشیاری و انسجام دافع دسیسه دشمن باشد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ امام جمعه موقت سمنان گفت: دشمن همواره در حال توطئه، فتنه و ایجاد فشار در زمینه‌های مختلف از جمله فرهنگی، نظامی و اقتصادی است و ملت باید همیشه با انسجام، آماده و هوشیار برای مقابله با دسیسه‌ها باشد.

 حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) این شهر افزود: انسجام ملی لازمه مقابله با دسیسه‌های دشمنان است و ملت باید همیشه انسجام خود را حفظ کند و وحدت ملت در حوادث اخیر دسیسه دشمنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به ولایت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: بانوان، این حضرت را الگوی زندگی قرار دهند و با تاسی از این اسوه عالم بشریت راه سعادت و رستگاری را در پیش بگیرند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به توجه گام دوم انقلاب و تاکید رهبر معظم انقلاب به نقش جوانان گفت: دشمن در تلاش برای تغییر چهره انقلاب در فکر جوانان است.

حجت‌الاسلام عبدوس با اشاره به ضرورت پیروی از ولایت در تمامی ارکان و مراحل تاکید کرد: گوش به فرمان ولایت بودنِ شهید حاج قاسم سلیمانی در عبادت‌ها و اعمال شخصی، از او شخصیتی والا ساخت و محور شهیدان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم ولایتمدار شهر سمنان پس از اقامه نماز جمعه از خیابان امام خمینی(ره) تا چهارراه مازندران این شهر در محکومیت هتک حرمت نشریه شارلی ابدو به مرجعیت و ولایت راهپیمایی کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز