تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

مانور سراسری زلزله در تهران فردا برگزار می‌شود

تمرین سراسری دورمیزی زلزله در کلان‌شهر تهران با مشارکت سازمان مدیریت بحران کشور، استانداری تهران، کارگروه‌های تخصصی ستاد مدیریت بحران کلان‌شهر تهران و ستادهای مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه فردا دوشنبه ۲۴ بهمن - برگزار می شود.
کد خبر: ۵۷۶۰۷

مانور سراسری زلزله در تهران فردا برگزار می‌شود

به گزارش معاصر و به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، این مانور در راستای ارتقای سطح آمادگی و افزایش تاب‌آوری، ستاد مدیریت بحران کلان‌شهر تهران به‌عنوان عامل محوری در ایجاد هماهنگی جهت مقابله با بحران‌ها و حفاظت از شهروندان برگزار می شود.

هدف از برگزاری تمرین مذکور، شبیه‌سازی وقوع حوادث و آزمودن نحوه بکارگیری نیروها، تجهیزات و بسترهای ارتباطی است تا بر اساس آن بتوان جنبه‌های مختلف مقابله با بحران را تمرین و ارزیابی نمود.

از ویژگی‌های خاص این تمرین می‌توان به فعال‌سازی ستاد مدیریت بحران کلان‌شهر تهران پس از ابلاغ قانون جدید مدیریت بحران کشور و متعاقب آن ابلاغ حکم شهردار محترم تهران از سوی وزیر محترم کشور به عنوان جانشین رئیس ستاد و همچنین مشارکت کارگروه‌های تخصصی در عملیات پاسخ به پیامدهای ناشی از وقوع زلزله در کلان‌شهر تهران اشاره کرد.

در این مانور ستادهای مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مناطق تشکیل می شود و از طریق ویدئو کنفرانس با مرکز عملیات اضطراری شهر تهران و ارتباط مستقیم در این مانور مشارکت دارند.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : مانور زلزله تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار روز