تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

استاندار خوزستان: ورزشکاران لژیونر باعث عزت نظام هستند

از خداوند متعال برای خانواده های این عزیزان، صبر طلب می کنیم تا این مصیبت را تحمل کنند. اگرچه فقدان آنها بسیار سخت است ولی طبق آیه قرآن، همه ما از خداییم و به سوی او می رویم.
کد خبر: ۵۷۷۸۱

استاندار خوزستان: ورزشکاران لژیونر باعث عزت نظام هستند

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ استاندار خوزستان گفت: ورزشکاران لژیونر ایرانی باعث عزت انقلاب و نظام بوده و ما همواره از آنها حمایت می‌کنیم و در کنارشان هستیم.

سیدعلی اکبر حسینی محراب روز سه شنبه در آیین وداع با سه ورزشکار خوزستانی جان باخته در زمین لرزه ترکیه، که در سالن ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد بیان کرد:حادثه زلزله ترکیه بسیار تلخ بود؛ ما قهرمانان را همیشه به روی دوشمان می دیدیم که پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می‌آوردند ولی تقدیر این سه ورزشکار اینگونه رقم خورد.

وی افزود: از خداوند متعال برای خانواده های این عزیزان، صبر طلب می کنیم تا این مصیبت را تحمل کنند. اگرچه فقدان آنها بسیار سخت است ولی طبق آیه قرآن، همه ما از خداییم و به سوی او می رویم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه جامعه ورزش همیشه الگوی ما بوده‌اند گفت: برای همسران، پدر و مادر و بستگان خیلی سخت است که قهرمان ملی را این شکل از دست بدهند ولی باید تقدیر پروردگار را بپذیریم.

وی این حادثه سخت را به تک تک ورزشکاران خوزستان و خانواده این سه ورزشکار تسلیت گفته و خود را در غم آنها شریک دانست.

مهدی سعیداوی، حامد مطرودی و محمدرضا میراحمدی سه ورزشکار خوزستانی حاضر در تیم های فوتبال قطع عضو ترکیه بودند که در زلزله اخیر این کشور جان خود را از دست دادند.

زمین لرزه ۷.۸ ریشتری بامداد دوشنبه هفته گذشته که جنوب ترکیه و شمال سوریه را لرزاند خسارات جانی و مالی زیادی در پی داشت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز