تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

محمد رضا گرایی مصدوم شد

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو مصدوم و به احتمال زیاد رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی مصر را از دست داد.
کد خبر: ۵۸۲۱۳

محمد رضا گرایی مصدوم شد

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا,مسابقات رنکینگ‌دار کشتی فرنگی قرار است از چهارم تا هفتم اسفندماه در شهر اسکندریه مصر برگزار شود. بنا به اعلام فدراسیون محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک توکیو، امین میرزازاده دارنده مدال نقره قهرمانی جهان، هادی ساروی دارنده مدال برنز قهرمانی جهان و یونس دلخانی قهرمان امیدهای جهان نماینده ایران در این دوره از مسابقات هستند.

در فاصله چند روز به برگزاری این رقابت‌ها حضور نمایندگان ایران در سرزمین فراعنه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

علی محمدی مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی با اشاره به احتمال حضور نمایندگان کشورمان در مصر گفت: هنوز ویزای فرنگی کاران برای حضور در رقابت‌های رنکینگ‌دار مصر صادر نشده است و ما منتظر هستیم تا روادید این قهرمانان صادر شود. البته مشکلات دیگری مانند مصدومیت پیش‌روی اعزام کشتی گیران وجود دارد.

محمدی با اشاره به احتمال حضور محمدرضا گرایی در مصر نیز گفت: قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو چند روز پیش از ناحیه قرنیه چشم دچار آسیب دیدگی شد و به احتمال زیاد مسابقات رنکینگ‌دار اسکندریه را از دست خواهد داد. البته باید کادر پزشکی فدراسیون درباره او تصمیم‌گیری کنند اما مصدومیت گرایی یکی از موانع پیش‌روی اعزام این فرنگی کار به مصر است.

وی درباره احتمال حضور امین میرزازاده نیز افزود: نایب قهرمان مسابقات جهانی سال ۲۰۲۲ اسلو به مصر اعزام می‌شود اما برای اعزام این فرنگی‌کار به مسابقات قهرمانی آسیا باید منتظر تصمیم کادر فنی باشیم.

محمدرضا گرایی قرار بود در مسابقات رنکینگ‌دار مصر در وزن ۷۲ کیلوگرم به روی تشک برود. گرایی در مسابقات المپیک توکیو و جهانی اسلو در وزن ۶۷ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای جهان و المپیک شده بود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز