تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
کد خبر: ۵۸۸۱
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

1200 خانه از لجن پر شد+ تصاویر

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیلاب در 24 استان کشور گفت: در این مدت 1150 نفر به صورت اضطراری اسکان داده شده و از 1200 واحد مسکونی نیز تخلیه لجن صورت گرفت.

سیل در 24 استان 1200 خانه را از لجن پر کرد + تصاویراخبار معاصر: ناصر چرخ ساز، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع سیلاب و آبگرفتگی در 24 استان کشور از روز پنجم آبان تا صبح امروز خبر داد.

وی گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، همدان، قزوین، گیلان، زنجان، فارس، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، تهران، مرکزی، بوشهر، سمنان، اردبیل، مازندران، قم، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و کرمان دچار سیلاب شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به خسارت سیل به 81 شهرستان، 200 شهر و روستا و منطقه عشایرنشین گفت: در این مدت به 15 هزار و 600 نفر امدادرسانی شده و هزار و 150 نفر نیز به صورت اضطراری اسکان یافتند.

وی با اشاره به جانباختن 9 نفر از هموطنان در سیلاب گفت: حوادث ناشی از سیلاب 9 مصدوم نیز برجا گذاشته است.

چرخ ساز همچنین از انتقال 39 نفر به مناطق امن و نجات جان این افراد خبر داد و گفت: امدادگران بوسیله پمپ‌های لجن کش از 1200 واحد مسکونی تخلیه آب و لجن انجام دادند.

به گفته وی، 7.5 تن اقلام امدادی نیز در این مدت بوسیله بالگردهای امداد و نجات به مناطق سیل زده منتقل شده است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
گزارش خطا
بیشتر
ارسال نظر