تهران ۲۱.۵۱° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

شیراز/۶۷ هکتار اراضی مرغوب کشاورزی از دست دلالان زمین رفع تصرف شد

رییس امور اراضی جهاد کشاورزی شهرستان شیراز؛ ازاجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری و ماده ۱۷ و تبصره ۱ ماده ۶ قانون ایمنی راهها در منطقه موصوف خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۴۰

شیراز/۶۷ هکتار اراضی مرغوب کشاورزی از دست دلالان زمین رفع تصرف شد

به گزارش معاصر به نقل ازروابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز هادی کوهستانی گفت:
اجرای مذکور پس از هماهنگی با مقامات قضایی و اجرایی و همکاری مقتدرانه فرماندهی انتظامی شهرستان به صورت هم پوشان توسط امور اراضی و راهداری و حمل و نقل جاده ای شیراز انجام شد.

شیراز/۶۷ هکتار اراضی مرغوب کشاورزی از دست دلالان زمین رفع تصرف شد

او اضافه کرد:در این منطقه متخلفین ، زمین خواران و سودجویان در مدت زمان اخیر به شدت اقدام به ساخت و ساز و ایجاد مجموعه های جدید الاحداث باغشهری و به تبع آن بنگاه های غیرمجاز املاک رو آورده بودند و مبالغ میلیاردی و سودهای کلان به جیب زده و تخلفات گسترده ایشان به نحوی بود که به اخطاریه های متعدد متولیان و دستگاه های حاکمیتی کوچکترین توجهی نمی شد و هر مسئول و فرد دلسوز و آگاهی که از این منطقه بازدید می کرد به ابراز تاسف از این منظر منجر می شد که علیرغم اقدامات بازدارنده و حتی حکم قطعی قلع و قمع صادره از محاکم کیفری استان متخلفین با حاشیه سازی از اجرای قانون جلوگیری می کردند
لذا با تدبیر و تامل و لزوم حمایت از امنیت غذایی در این اراضی که از اراضی بسیار مرغوب کشاورزی در سطح شهرستان است و با اقتدار حاکمیت با متخلفین برخورد شد.

شیراز/۶۷ هکتار اراضی مرغوب کشاورزی از دست دلالان زمین رفع تصرف شد

کوهستانی افزود:این اجرا که حدود ۹ ساعت بطول انجامید ضربه بسیار موثر و به هنگام بر پیکره سیستم زمین خواری در آن منطقه بود
لیکن با و جود بی سابقه بودن این عملیات در این وسعت و تعداد در ده سال گذشته ادامه اقدامات اینچنین برای حفظ اراضی کشاورزی و ایمنی راهها در این منطقه ضرورت دارد .
این مقام مسئول خاطرنشان کرد:در این عملیات ۳۱۵ مورد مستحدثات غیرمجاز شامل دیوارکشی، قطعه بندی . ساختمان . اتاقک. پی کنی . دپو مصالح . مغازه (قریب به اتفاق مشاور املاک) در سطح حدود ۶۷ هکتار تخریب گردید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز