تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

«سلام فرمانده» بهترین سرود سال شد

این نامزدها ۱۰ شب در برنامه تلویزیونی نونوا هر شب ساعت ۱۹ در شبکه امید سیما معرفی شده و گفت‌وگوهای مختلفی با آنها انجام شد.
کد خبر: ۶۰۵۲۶


به گزارش معاصر به نقل از تسنیم؛ سرود «سلام فرمانده» در ۳ بخش بهترین سرود، بهترین تکخوان بزرگسال و به یاد ماندنی ترین گوشواره حائز بیشترین جوایز در بین سرودهای سال گذشته به انتخاب نوجوانان شد.

نخستین جایزه مردمی سرود سال روز جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ با اعلام برگزیدگان مردمی به کار خود پایان داد. در این رویداد ملی که توسط شبکه امید سیما و با همکاری پیام رسان شاد برگزار شد، با اسقبال قابل توجه نوجوانان، بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار رأی به نامزدهای بهترین سرود سال در بخشهای مختلف در بستر پیام رسان شاد اعطا شد.

سرود «سلام فرمانده» در ۳ بخش (بهترین سرود، بهترین تکخوان بزرگسال و به یاد ماندنی ترین گوشواره) و سرود جشن فرشته ها در ۳ بخش (بهترین شعر، بهترین سرود دخترانه و بهترین پویش سرود) حائز بیشترین جوایز در بین سرودهای سال گذشته به انتخاب نوجوانان شدند.

این نامزدها ۱۰ شب در برنامه تلویزیونی نونوا هر شب ساعت ۱۹ در شبکه امید سیما معرفی شده و گفت‌وگوهای مختلفی با آنها انجام شد و همزمان نوجوانان طی این ۱۰ شب در پیام رسان شاد به این نامزدها رأی دادند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز