تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

امداد رسانی به بیش از ۴۴ هزار نفر در طرح نوروزی امداد و نجات

سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمیت هلال احمر از امدادرسانی به ٤٤٨٩٨ نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۱۷

امداد رسانی به بیش از ۴۴ هزار نفر در طرح نوروزی امداد و نجات

 

به گزارش معاصر به نقل از ایلنا,سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمیت هلال احمر درباره جزییات طرح نوروزی امداد و نجات گفت: در طرح ملی امداد و نجات نوروز ١٤٠٢ که از ٢٤ اسفند ١٤٠١ لغایت ٠٨ فروردین ١٤٠٢؛ ٢٩٨٨ مورد عملیات امدادی و خدماتی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی ١٤٠٣ مورد عملیات جاده ای، ١١٩ مورد عملیات جوی، ٩٨ مورد عملیات کوهستان، ٢٤ مورد عملیات محیط های آبی انجام شده است.

سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار امدادرسانی در این مدت گفت: در این مدت به ٤٤٨٩٨ نفر امداد رسانی شده و برای ٣٢٣٧ نفر اسکان اضطراری فراهم شده است. همچنین ١١٨١ نفر به مرکز درمانی منتقل و ١٧٢٣٥نفر در محل درمان شده اند.

سلیمی با اشاره به انتقال٢٠٢نفر به مناطق امن تصریح کرد: در این بازه زمانی ٢٧٠ مورد عملیات فنی و نجات انجام شده و ٣١٦ نفر در حوادث و سوانح جاده ای رهاسازی شده اند.

وی گفت: ١٨٨٨٤نفر تست قند و فشار خون انجام شده است.

به گفته سخنگوی طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر بیشترین عملیات امداد و نجات در استان های مازندران با ١٥٨ مورد، اصفهان با ١٥٤ مورد و فارس با ١٤٠ مورد انجام شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز