تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

البرز/توصیه های معاون سیاسی به بخشداران استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با حضور در نشست مشورتی بخشداران استان، مسائل استان را با بخشداران تابعه استان مورد بحث و بررسی قرار داد.
کد خبر: ۶۲۳۷۵

البرز/توصیه های معاون سیاسی به بخشداران استان

به گزارش معاصر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در نشست مشورتی بخشداران استان گفت: در شرایط خاص کنونی، بخشداران باید ضمن آشنایی کامل با وظایف ذاتی و اختیارات بخشداران در آخرین دستور العمل های شورای عالی اداری ، احصاء مسائل و مشکلات شهرستان ها، بخش ها و روستاهای استان، راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکلات ارائه کنند تا با رفع مشکلات موجود، سطح رفاه و رضایتمندی مردم ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه مسائل اقشار مختلف جامعه در سطح بخشداری های تابعه باید به درستی و با نگاه کارشناسی بررسی شود، افزود: همواره استفاده از ظرفیت و ایده های نخبگان و افراد صاحب نظرراه گشا بوده است و می طلبد با هماهنگی بیشتر با فرمانداران نسبت به شناسایی و معرفی روستاهایی که قابلیت اجرای طرح های اقتصادی را دارند اقدامات لازم انجام شود.
وی در ادامه به بازدید و حضور مستمر میدانی از سطح روستا تابعه (دهگردشی) و برگزاری نشست های کاری با شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین توسط بخشداران تاکید کرد وگفت: مقوله اطلاع رسانی امور به مردم از اهم موضوعات است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
ولی پوری ضمن تاکید انعکاس اخبار و فعالیت های حوزه کاری مربوطه در رسانه های محلی افزود: اطلاع رسانی به موقع و درست اقدامات و فعالیت های مورد پیگیری و در حال انجام، نقش مهمی در امید آفرینی، اقناع جامعه هدف و در نهایت؛ کسب رضایت عمومی دارد.

البرز/توصیه های معاون سیاسی به بخشداران استان


وی افزود: بخشداران ضمن بازدید و سرکشی از طرح ها و پروژه های عمرانی و بازدید از کارخانجات و واحدهای تولیدی و استماع مسائل و پیگیری آنها باید طرح عملیاتیِ کلان و جامعی از برنامه ها و پروژه های اولویت دار و ماندگار را در حوزه خود را تهیه و پس از اولویت بندی، در مسیر تحقق آن ها گام بردارند.
ولی پوری همچنین با اشاره به اهمیت مقوله اطلاع رسانی امور به مردم، اظهارداشت:
یکی از اقدامات مورد توجه بخشداران ضمن حضور در مراسم سیاسی، عبادی نماز جمعه و جماعات و پرداختن به امورات مردم باید دیدار با اقشار مختلف مردم، گفتگو با آن ها، احصاء مسائل و تبیین اقدامات و فعالیت های در حال انجام در بخشداری ها باشد.
وی با بیان اینکه می بایست خروجی فعالیت های در حال انجام تسهیل امور مردم و خدمت رسانی باشد، تصریح کرد: بخشداری باید خانه امید مردم و موجب افزایش اعتماد عمومی جامعه باشد و یکی از راه های کسب این هدف سرکشی هفتگی از ادارات و دستگاه های اجرایی است که ضرورت دارد در دستور کار قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در ادامه به نقش تقویت تعاملات بین بخشداران با دستگاهها، نیروی انتظامی، سپاه و حوزه های قضایی بخش و ائمه جمعه در پیشبرد امور بخشداری ها اشاره و بر توجه ویژه به این مهم تاکید کرد.
وی بر خلاقیت و نوآوری در پیشبرد امور و بهره گیری از نظرات نخبگان و گروه های مختلف مردم در اجرای امور تاکید کرد.
ولی پوری در پایان بر لزوم اشراف بخشداران به قانون انتخابات تاکید کرد، افزود: رصد مستمر فعالیت های انتخاباتی، پایش سامانه جامع انتخابات و آشنایی کامل و مفصل با قوانین و مقررات انتخابات مجلس و پیش بینی و آمادگی سخت افزاری و نرم افزاری و رفع مشکلات زیر ساختی شعب انتخاباتی و عدم جانبداری از کاندیدای خاص و رعایت مر قانون در دستور کار قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر حضور میدانی در بین مردم در راستای اعتماد سازی و امید آفرینی گفت: بخشداری ها جایگاه اول امید آفرینی در بین مردم باشند زیرا بخشداران نزدیکترین مسئول از بدنه دولت به مردم هستند و باید منشأ امید آفرینی و انتقال درست مطالبات مردم به مرکز باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این نشست، ضمن استماع مسائل و مشکلات بخشداران، به سوالات مطروحه آنان در حوزه های مختلف پاسخ داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز