تهران ۱۲.۷۹° كمينه ۱۰.۷۹°  بیشینه ۱۲.۹۹°
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

استیضاح وزیر صمت منجر به تحول نمی‌شود/ ساماندهی بازارهای کالایی از اقدامات فاطمی امین است

ساماندهی و مدیریت التهابات در بازارهای کالایی در بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی کشور از جمله دستاوردهای ارزشمندی بوده است که به اعتقاد این تشکل صنفی - تخصصی در زمان وزارت فاطمی امین محقق شده است.
کد خبر: ۶۳۰۷۷

استیضاح وزیر صمت منجر به تحول نمی‌شود/ ساماندهی بازارهای کالایی از اقدامات فاطمی امین است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ انجمن صنفی صنعت تایر با ارسال نامه‌ای به رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ساماندهی و مدیریت التهابات در بازارهای کالایی در بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی کشور ازجمله دستاوردهای ارزشمندی بوده است که به اعتقاد این تشکل صنفی - تخصصی در زمان وزارت فاطمی امین محقق شده است.

در این نامه آمده است: بدون شک عمر دولت سیزدهم در یکی از سخت‌ترین شرایط اقتصادی کشور در حال سپری شدن است و در طول یک سال و دو ماهی که از تشکیل این دولت می‌گذرد شاهد بیشترین محدودیت‌ها و فشارهای بین‌المللی از سوی قدرت‌های غربی و با هدف فشار حداکثری بر پیکره اقتصادی کشور بوده‌ایم‌. در چنین شرایطی بسیار بدیهی خواهد بود که حوزه صنعت و تجارت کشور بیش از هر بخش دیگری تحت تاثیر این شرایط پیچیده و سخت قرار گیرد و بر همین اساس طبیعتاً بیشترین مطالبات جامعه نیز از وزارت صنعت، معدن و تجارت شکل گرفته است هر چند انتقادات مهمی متوجه عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در ۱۴ ماه گذشته در حوزه‌های مختلف بوده است، لیکن موفقیت‌های قابل توجه و تاثیر گذاری نیز در این شرایط سخت و پیچیده اقتصادی حاصل شده که در صورت تغییرات مدیریتی در این وزارتخانه بزرگ، می‌تواند دستخوش بحران شود.

نامه ادامه یافت: ساماندهی و مدیریت التهابات در بازارهای کالایی در بحرانی‌ترین شرایط اقتصادی کشور از جمله دستاوردهای ارزشمندی بوده است که به اعتقاد این تشکل صنفی - تخصصی در زمان وزارت فاطمی امین محقق شده است.

در بخش دیگر این نامه آمده است: بعید به نظر می‌رسد که در چنین شرایطی استیضاح وزیر صمت تحول خاصی را در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور در پی داشته باشد و به اعتقاد این تشکل صنفی مطلوب است که وزارت صمت، دغدغه‌های مجلس و فعالین اقتصادی کشور را در چارچوب نظارت کمیسیون‌های اقتصادی و صنعتی مجلس شورای اسلامی و در یک برنامه زمانی مشخص مرتفع کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز