تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱

منصوری: یکی از اهداف سفرهای استانی بررسی عملکرد مدیران است

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان طی روزهای پنج شنبه و جمعه (۷ و ۸ اردیبهشت ماه) به همراه وزرا و معاونین ۱۵ وزارتخانه و ۶ تن از معاونین به خوزستان سفر کرد.
کد خبر: ۶۳۱۶۶

منصوری: یکی از اهداف سفرهای استانی بررسی عملکرد مدیران است

به گزارش معاصر به نقل از ایسنا؛ معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت که یکی از اهداف اصلی سفرهای استانی بررسی عملکرد مدیران است.

محسن منصوری در خصوص اهداف سفرهای استانی رئیس جمهور بیان کرد: یکی از اهداف سفرهای استانی رئیس جمهور در کنار رسیدگی به مصوبات قبلی در رابطه با پروژه های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی، رسیدگی به وضعیت مدیریتی استان‌های مختلف است که این موضوع را رئیس جمهور هم در آغاز سال و در نشست با مدیران ارشد کشور مطرح کردند و هم در جلسات کاری مختلف و در بدو ورود به استان خوزستان هم تأکید داشتند که یکی از اهداف این سفر ارزیابی عملکرد و بازخواست عملکرد اجرایی مدیران دستگاه های مختلف است.

وی با بیان این‌که «پیش از سفر جلسات مختلف کارشناسی را برای رسیدگی به این موضوع برگزار کردیم»، گفت: از ۵ مسیر متفاوت عملکرد مدیران را بررسی کردیم که مسیرها نیز دقیق و کارشناسی بود و نهایتا با استاندار به اشتراک گذاشتیم و جلسات کارشناسی نیز با دستگاه های مختلف نظارتی، معتمدین و متنفذین و کسانی که نظرشان برای مجموعه دولت قابل احترام و اتکاء بود مطرح شد و جمع بندی در خصوص مدیران صورت گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: تأکید استاندار جدید این است که باید نیروهای تازه نفس، توانمند و انقلابی بیش از قبل وارد حوزه دستگاه های اجرایی شوند تا سرعت خدمات و فعالیت در استان بیشتر شود.

منصوری افزود: جمع بندی که ارائه شد در حوزه های مختلف بود که هم در سطح ستادی استانداری و فرمانداری ها تغییراتی داریم و هم در ادارات کل جابجایی هایی اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان این‌که «با این تحرک جدید و جابجایی های به نظر می رسد که اقدامات خوبی در سطح استان شکل بگیرد»، گفت: بعد از تأییدی که رئیس جمهور روز گذشته داشتند خدمت دستگاه های مختلف مسأله را ابلاغ کردیم و ان شاءالله در اسرع وقت این جابجایی ها انجام خواهد شد. همچنین مدت زمانی که برای این کار گذاشته شده مدت زمان طولانی نیست و در اولین فرصت این جابجایی ها توسط دستگاه های مربوطه انجام خواهد شد.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان طی روزهای پنج شنبه و جمعه (۷ و ۸ اردیبهشت ماه) به همراه وزرا و معاونین ۱۵ وزارتخانه و ۶ تن از معاونین به خوزستان سفر کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز