تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۷.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

فضای مجازی به میدان ترویج ارزش های اسلامی تبدیل شود

فضای مجازی باید به میدان ترویج و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی تبدیل شود و لازمه این کار نگاه بسیجی و انقلابی و استفاده از فرصت ها و توانمندی ها است.
کد خبر: ۶۳۱۸۰

فضای مجازی به میدان ترویج ارزش های اسلامی تبدیل شود

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: فضای مجازی باید به میدان ترویج و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی تبدیل شود و از این ظرفیت استفاده بهینه کنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» عصر شنبه در آیین گردهمایی فعالان فضای مجازی بسیج استان مرکزی افزود: بسیج نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم و سند پویایی مردم ایران به سمت پیشرفت و تکامل است.

وی با بیان اینکه بسیج در میدان های مختلف فرصت سازی و رفع تهدید می کند، ادامه داد: امروز این تفکر نجات بخش الگوی درخشان و کارآمد است و بسیج در هر میدانی ورود کرده زمینه افتخار و عزت کشور و ملت را فراهم آورده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: بسیج در همه میدان ها خوش درخشیده و اولویت امروز بسیجیان جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین بوده و در این میدان ها به دنبال تحقق شکوفایی کشور و آرامش ملت ایران است.

سردار کریمی بیان کرد: فضای مجازی یکی از عرصه های تهدید در مدت چند سال گذشته بوده و بسیجیان در فضای مجازی حضوری فعال داشته و این حضور هوشمندانه، مبتکرانه و بر اساس نیازها و در راستای رفع تهدیدات و توطئه های دشمن برای فریب مردم و جوانان است.

وی ادامه داد: فضای مجازی باید به میدان ترویج و تقویت ارزش های اسلامی و انقلابی تبدیل شود و لازمه این کار نگاه بسیجی و انقلابی و استفاده از فرصت ها و توانمندی ها است.

استان مرکزی با دارابودن ۱۲ شهرستان یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز