تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴

مجوز واردات خودرو جانبازان بالای ۵۰ درصد صادر شد

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس خبر جدیدی درباره شرایط جدید واردات خودرو برای جانبازان بالای ۵۰ درصد منتشر کرد. سقف قیمت واردات خودرو برای جانبازان اعلام شد.
کد خبر: ۶۳۹۸۲

مجوز واردات خودرو جانبازان بالای ۵۰ درصد صادر شد

 

به گزارش معاصر به نقل از تجارت نیوز,معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مصوبه مجوز واردات خودرو به جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر نیازمند مساعدت مجلس است.
محس بزرگی گفت: پیش نویس آیین نامه اجرایی درخصوص اهدای مجوز واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان 50 درصد و بالاتر تهیه و توسط بنیاد به دولت تقدیم شده است.

وی افزود: لیکن با توجه به وجود قید«با رعایت قوانین و مقررات»و نیز عدم تصریح معافیت حقوق دولتی برای جانبازان، و از طرفی تغییر سیاست دولت در بحث واردات خودرو کارکرده خارجی، عملا در صورت تصویب لایحه الحاق موادی به قانون سامان‌دهی صنعت خودرو که اخیرا تقدیم مجلس شده و مجلس به دو فوریت آن رای داده است، حکم مقرر در قانون بودجه، عملا متروک خواهد شد و جانبازان از آن بهره ای نخواهند برد.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی در فرایند تصویب لایحه‌ی اخیر دولت، این نقص قانونی را برطرف و معافیت‌های ویژه‌ای را برای جانبازان بالای ۵۰ درصد پیش‌بینی کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز