تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶

ادامه بارش برف و باران در کشور

بارش برف و باران بسیاری از شهرهای کشور را فراگرفت و تردد در برخی مسیرها را با مشکل روبرو کرد.
کد خبر: ۶۶۰۶
برف و باراناخبار معاصر: در ساعت های گذشته در مهاباد، تبریز، سلماس ، اردبیل ، ارومیه، الیگودرز ، همدان و مهریز یزد برف بارید.

در شمال و شمال غرب استان فارس امدادگران به 52 خانوار عشایری که در برف گرفتار شده بودند کمک رسانی کردند. بارش برف در استانهای کهگیلویه و بویر احمد و کردستان موجب مسدود شدن برخی گردنه های کوهستانی شد.

بارش برف همچنین موجب لغزنده شدن سطح جاده چالوس - کرج شده است.

در شهرستان بافت کرمان هم بارندگی موجب آبگرفتگی برخی معابر شد.

در استان هرمزگان دستگاههای امدادی با توجه به وقوع بارندگی های شدید درساعات آینده برای جلوگیری از وقوع حوادت درحال آماده باش هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: درپی بارش باران و تگرگ شدید مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان جهرم در بخش های مرکزی ، کردیان و سیمکان ؛ شهرستان لارستان در بخش های مرکزی و بیرم و شهرستان فراشبند در بخش های مرکزی و دهرم  ، در بخش مرکزی و شهر گراش در نوبت صبح امروز تعطیل است.

بارش باران دیشب و صبح امروز در استانهای تهران و البرز هم ادامه داشت.

تگرگ و وقوع طوفان که از ساعت 4 و 30 دقیقه صبح امروز در جزیره کیش شروع شد موجب شکسته شدن درختان ، آبگرفتگی معابر، خسارت به منازل و واژگونی مجسمه های برخی میادین جزیره کیش شد.

سازمان هواشناسی با پیش بینی شدت بارندگی در مناطق جنوب و شرق کشور، درباره آب گرفتگی معابر عمومی و وقوع سیل در این مناطق هشدار داد.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز