تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
استاندار البرز:

شرایط اقلیمی البرز جاذب سرمایه گذاران و گردشگران کشور است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: استان البرز با جاذبه های کم نظیر طبیعی و تاریخی، دارای ظرفیت های فراوانی برای جذب گردشگران، سرمایه گذاران و اشتغالزایی است که باید با برنامه ریزی دقیق شکوفا شود.
کد خبر: ۶۶۵۱۷

شرایط اقلیمی البرز جاذب سرمایه گذاران و گردشگران کشور است


به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در بازدید سرزده از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که روز یکشنبه صورت گرفت، ساخت هتل و مراکز اقامتی را برای البرز بعنوان مبدا گردشگران ضروری دانست و خواستار حمایت از سرمایه گذاران این بخش شد.
وی ادامه داد: روستاهای استان البرز بلحاظ اقلیمی و آب و هوایی در کشور شاخص هستند و توانمندی های فراوانی برای جذب گردشگران و اشتغالزایی بواسطه راه اندازی نمایشگاه های عرضه محصولات روستایی و صنایع دستی دارند.
عبداللهی گفت: از اداره کل میراث فرهنگی استان انتظار می‌رود که با احصا ظرفیت های استان در بخش های مختلف تاریخی، تفریحی، اقامتی و تفریحی با رویکردها حفظ هویت تاریخی و سبز البرز، برای سرمایه گذاران بسته های پیشنهادی ارائه دهد.
وی افزود: ارائه خدمات در بخش گردشگری از جمله عوامل جذب گردشگران است که باید در این زمینه برنامه ویژه ای داشته باشیم و نظارت را در دستور کار قرار دهیم.
استاندار البرز گفت: توسعه بومگردی از جمله اقداماتی است که باید در نقاط مختلف استان بخصوص روستاها، مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان خواستار حفاظت و مرمت از آثار تاریخی البرز با بهره گیری از توجه و حمایت ملی شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز