تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

برشمردن اهمیت برگزاری جایزه ملی محیط زیست

عطا پورشیرزاد مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس اظهار داشت: جایزه ملی محیط زیست رویدادی تاثیر گزار به منظور جهاد تبیین و مردمی سازی پاسداشت ارزشهای فرهنگی آن است.
کد خبر: ۶۶۶۵۵

برشمردن اهمیت برگزاری جایزه ملی محیط زیست


به گزارش معاصر از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، پورشیرزاد اضافه کرد: اگرچه مصوبه شورایعالی محیط زیست بر این نکته دلالت دارد که این رویداد باید سالانه برگزار شود اما برگزاری اعطای این جایزه از سال 96 و بعد از دوازدهمین دوره متوقف شد و دولت مردمی سیزدهم، بار دیگر اجرای این مصوبه را از سر گرفت.
وی خاطر نشان کرد: حضور اصحاب اندیشه و صاحب‌نظران در جایزه ملی محیط زیست حرکتی با هدف پاسداری از ارزشهای محیط زیست و ارج نهادن به همه تلاشهایی است که برای حفظ انفال الهی انجام شده است.
پورشیرزاد ادامه داد: استان فارس به عنوان استان فرهنگ مدار که به تعبیر مقام معظم رهبری در قله ارزشهای فرهنگی قرار دارد ترویج کننده فرهنگ، هنر، دانش و کمالات انسانی است و با حضور گسترده در سیزدهمین دوره جایزه ملی محیط زیست از ارزشهای محیط زیستی و آموزه های علمی این حوزه دفاع کرد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس یادآور شد: جایزه ملی محیط زیست فرصتی بود برای تبادل اندیشه‌ها و دستاوردهای فعالان این عرصه است. این جایزه، با هدف ایجاد انگیزه برای مشارکت مردمی و گسترش فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست در جامعه برگزار می‌شود.

پورشیرزاد خاطر نشان کرد: رویکرد اصلی جایزه ملی محیط زیست تشویق و تقدیر از افرادی است که در این مسیر کوشا بوده‌اند و به نوعی در شناخت و بسط آن تأثیر گذارند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز