تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
رییسی:

گزارش رییس قوه قضاییه نکات قابل توجهی داشت

گزارش رییس قوه قضاییه نکات قابل توجهی داشت و اگر زمان بیشتری وجود داشت، گزارش بهتر و بیشتری می‌دادند.
کد خبر: ۶۶۹۶۲


به گزارش معاصر، رییس جمهور گفت: دستگاه قضایی برای ابطال باطل تمام همت خودش را در سطوح قضات عالی، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت کشور، سازمان بازرسی و دادگستری‌ها و دادیاری‌های سراسر کشور به کار گرفته است.

 سید ابراهیم رییسی در همایش بزرگداشت هفته قوه قضاییه ضمن تسلیت شهادت امام باقر (ع) و با تشکر از برگزار کنندگان این همایش خاطرنشان کرد: گزارش رییس قوه قضاییه نکات قابل توجهی داشت و اگر زمان بیشتری وجود داشت، گزارش بهتر و بیشتری می‌دادند.

دستگاه قضایی برای ابطال باطل تمام همت خودش را در سطوح قضات عالی، دیوان عالی کشور، دیوان عدالت کشور، سازمان بازرسی و دادگستری‌ها و دادیاری‌های سراسر کشور به کار گرفته است.

وی یادآور شد: در آستانه شهادت 72 تن از یاران انقلاب و در راس آنان شهادت آقای دکتر بهشتی هستیم؛ اگرچه ایشان حدود یک سال و نیم در قوه قضاییه مسوولیت داشتند اما ایشان معمار دستگاه قضایی انقلاب اسلامی شدند.

در این مدت کوتاه نمی‌توان کاری کرد اما شخصیت ایشان در دوران قبل از مسوولیتش در قوه قضاییه ساخته شد.

نگاه تشکیلاتی، انضباط سازی، علم و تخصص از ویژگی‌های ایشان بود. ما آقای بهشتی را از نظر انصاف، انضباط، ایمان، انقلابی و ولایت‌مدار ولو در بسیاری از نقاط به دلیل بسیاری توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه به ایشان، می‌شناسیم.

ولایت‌مداری او در عمل نمایان بود. بسیاری بعد از شهادت ایشان با حضور در کنار مزارشان به خاطر بدبین بودن به ایشان، عذرخواهی کردند. ایشان نسبت به فضاسازی‌ها در تصمیم‌ گرفتن‌ها و تصمیم نگرفتن‌ها حساسیت داشتند. ایشان در تبلیغ دین و بیان معارف دینی، ترس از خدا را ملاک قرار می‌دادند و به جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها اهمیتی نمی‌دادند.

ادامه دارد...

انتهای پیام
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری :
برچسب ها : رئیسی قوه قضاییه
ارسال نظر

آخرین اخبار روز