تهران ۱۴.۸۴° كمينه ۱۴.۸۴°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
استاندار البرز:

دانشمندان و نخبگان کشاورزی البرز را با تمام توان پشتیبانی می کنیم

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با حمایت از دانشمندان و دانشجویان نخبه کشاورزی می توانیم تمام نیاز کشور به بذور هیبریدی را تامین کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۱۸

دانشمندان و نخبگان کشاورزی البرز را با تمام توان پشتیبانی می کنیم

 

به گزارش معاصر ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲ در مراسم رونمایی از بذور هیبریدی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی تهران مستقر در البرز، با اشاره به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در خصوص تقویت بسترهای کشاورزی و تامین غذای مردم، افزود: بر این باور هستیم که امنیت غذایی و موارد مرتبط با زنجیره غذایی بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: بر این اساس قرارگاه امنیت غذایی استان با محوریت دانشگاه کشاورزی شکل گرفته و تدابیر لازم برای توسعه تولیدات کشاورزی بخصوص در حوزه بذرهای هیبریدی اتخاذ می شود.
عبداللهی گفت: تولید این بذرها در حوزه کشاورزی کشور اقدامی بسیار مبارک و موثر است که بی شک تداوم و استمرار آن مورد حمایت قرار می گیرد.

دانشمندان و نخبگان کشاورزی البرز را با تمام توان پشتیبانی می کنیم


وی افزود: استان البرز بعنوان قطب علمی و فناوری کشور در حوزه های دانش بنیان و تحقیقاتی حرف های بسیاری برای گفتن دارد از این اکنون با اهتمام و توجه بیشتری درصدد تقویت این ظرفیت بزرگ هستیم.
استاندار البرز گفت: دانش بنیان ها در حوزه کشاورزی استان بسیار پویا هستند و دستاوردهای ارزشمندی را به ثبت رسانده اند از این بعنوان نماینده عالی دولت در استان با تمام توان از فعالیت های آنها پشتیبانی می کنم.
وی افزود: با حمایت از دانشمندان و دانشجویان نخبه کشاورزی می توانیم تمام نیاز کشور به بذور هیبریدی را تامین کنیم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز