تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
استاندار البرز:

مدیران استان برنامه ها و اهداف خود را در راستای تحقق شعار سال ارائه دهند

استاندار البرز گفت: شعار سال مهار تورم و رشد تولید است و براساس ابلاغ صورت گرفته تمامی مدیران باید نقش خود را بر این مبنا با هدف صیانت از فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) تبیین کنند و برنامه های خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۶۷۹۴۲

مدیران استان برنامه ها و اهداف خود را در راستای تحقق شعار سال ارائه دهند

 

به گزارش معاصر ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن بررسی کلیات توزیع بودجه سال ۱۴۰۲ در استان، افزود: مدیران باید بخش عمده اعتبارات مورد نیاز خود برای توسعه و اجرای پروژه های مهم را طی رایزنی از وزارتخانه متبوع خود دریافت کنند.
وی با بیان اینکه اعتبارات کلی استان با محدودیت های موجود، تاثیری در روند پیشرفت پروژه ها ندارد، ادامه داد:
مدیران دستگاه های خدمات رسان و بخش زیرساخت های استان باید بدنبال اعتبارات ویژه برای ارتقا سرانه ها باشند.
عبداللهی گفت: مدیران کل استان متعهد شوند در ارتباط با پروژه های مهم خود جذب اعتبار از وزارتخانه های مربوطه باشند.
وی افزود: میزان تبحر و قدرت رایزنی و گستره ارتباطات مدیران تاثیر بسزایی در تخصیص اعتبارات ویژه دارد.
استاندار البرز گفت: عملکرد مدیران استان براساس جذب اعتبارات ویژه، پیشبرد پروژه های مهم و تحول آفرینی در حوزه مسئولیت، ارزیابی می شود.
وی با بیان اینکه مدیران را در دریافت اعتبارات و پیشرفت امور حمایت می کنیم، افزود: مدیران استان باید منافع استان و رضایتمندی مردم را ارجح بدانند و برای این امر از هیچ کوشی دریغ نکنند.
عبداللهی گفت: بهره برداری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی های دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان یک فرصت مغتنم است که باید به جد مد نظر مدیران قرار گیرد.
وی افزود: شعار سال مهار تورم و رشد تولید است و براساس ابلاغ صورت گرفته تمامی مدیران باید نقش خود را بر این مبنا با هدف صیانت از فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی ) تبیین کنند و برنامه های خود را اعلام کنند.
استاندار البرز گفت: اقدامات و میزان اثربخشی برنامه ها رصد و نظارت می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز