تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۲.۷۹°
۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
دبیر:

تیم امید، با خودباوری و نگاه ویژه می‌تواند المپیکی شود

نایب رئیس کمیته ملی المپیک می‌گوید که بازیکنان تیم فوتبال امید در صورت داشتن خودباوری می‌توانند به المپیک برسند.
کد خبر: ۶۸۰۹
علیرضا دبیراخبار معاصر: علیرضا دبیر در حاشیه برگزاری اردوی تیم فوتبال امید در کشور امارات در خصوص حضورش در این اردو گفت: با توجه به تداخل سفر کاری که در دبی با اردوی تیم فوتبال امید داشتم، به عنوان نایب رئیس کمیته ملی المپیک وظیفه خودم دانستم تا در اردوی تیم امید حضور پیدا کنم و همانند سایر رشته‌های ورزشی، شرایط تیم فوتبال را هم رصد کنم.

وی افزود: جدا از این، به عنوان یک ورزشکار المپیکی و‌ حضور کاشانی در رأس مدیریت این تیم، تصمیم گرفتیم تا همراه با هادی ساعی و قناعتی در اردوی تیم حضور پیدا کنیم.

نایب رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص شرایط تیم امید اظهار داشت: خوشبختانه افراد کار بلد و با تجربه‌ای در کادر مدیریت و فنی تیم امید حضور دارند که بسیار با ارزش و مهم است. به نظر من اگر بازیکنان به این خودباوری برسند که می‌توانند المپیکی شوند و در داخل ایران حاشیه‌ای وجود نداشته باشد، قطعاً فوتبال ما می‌تواند بعد از 40 سال المپیکی شود.

دبیر در خصوص حمایت‌های کمیته ملی المپیک از تیم فوتبال امید گفت: به شخصه ظرف یک سال گذشته هر کمکی که توانستم برای رشته‌های ورزشی المپیکی از جمله فوتبال انجام دادم و هر کاری که بتوانم برای موفقیت فوتبال یا سایر رشته‌ها انجام می‌دهم، اما به نظر من برای اینکه این ناکامی 40 ساله پایان یابد، باید نگاه ویژه‌ای به تیم امید وجود داشته باشد که امیدوارم این اتفاق بیفتد.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز