تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

بهسازی و مرمت جاده چاه های نفت در شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

به منظور استمرار تولید و وظیفه ذاتی این اداره که پشتیبانی از تولید است با اعزام خودروهای راهسازی شامل لودر، گریدر و کمپرسی راه های ارتباطی و دسترسی به چاه های نفت و گاز در منطقه لب سفید و پلنگان مرمت و بهسازی شد .
کد خبر: ۶۸۱۰۹

 

 

معاصر- عملیات بهسازی و مرمت بخشی از راه های دسترسی به چاه های نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد .

رییس اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن راه های دسترسی به چاه های نفت و گاز واحدهای عملیاتی این شرکت و همچنین بدلیل بارش های شدید زمستان گذشته راه دسترسی این چاه ها تخریب و دچار آب شستگی گردیده بود .

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عظیم احمد فخرالدین افزود : به منظور استمرار تولید و وظیفه ذاتی این اداره که پشتیبانی از تولید است با اعزام خودروهای راهسازی شامل لودر، گریدر و کمپرسی راه های ارتباطی و دسترسی به چاه های نفت و گاز در منطقه لب سفید و پلنگان مرمت و بهسازی شد .


این مقام مسئول افزود: در این اقدام در مجموع 53 کیلومتر از مسیر کوهستانی و سخت گذر دسترسی به چاه ها که البته مورد استفاده و تردد حدود 200 خانوار روستایی و عشایری ساکن در آن منطقه نیز می باشند و بر اثر بارندگی و ریزش کوه، تخریب شده بودند مرمت و بهسازی گردیدند

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز