تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴

افزایش ۸.۵ میلیون لیتری بنزین یورو ۵ پالایشگاه اصفهان با راه‌اندازی واحد RFCC

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان بیان کرد:این پالایشگاه به بزرگ‌ترین پتروپالایش منطقه در حال رخ دادن است و تنها با راه‌اندازی واحد RFCC این مجتمع پالایشی، تولید بنزین یورو ۵ این پالایشگاه روزانه ۸.۵ میلیون لیتر افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۶۹۸۷۲

افزایش ۸.۵ میلیون لیتری بنزین یورو ۵ پالایشگاه اصفهان با راه‌اندازی واحد RFCC

 

به گزارش معاصر,محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه تحول و انقلاب بزرگی در حوزه تبدیل این پالایشگاه به بزرگ‌ترین پتروپالایش منطقه در حال رخ دادن است، گفت:

چشم‌انداز این مجتمع پتروپالایشی دستیابی به درآمد سالانه ۱.۵ میلیارد یورویی تا سال ۱۴۰۷ است و تنها با راه‌اندازی واحد RFCC این مجتمع پالایشی، تولید بنزین یورو ۵ این پالایشگاه روزانه ۸.۵ میلیون لیتر افزایش خواهد یافت.

درآمد این شرکت در سال نخست اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و در سال ۱۴۰۲ به ۱۶ میلیون یورو، در سال دوم (۱۴۰۳) به ۵۱ میلیون یورو، در سال سوم (۱۴۰۴) به ۱۳۴ میلیون یورو، در سال چهارم (۱۴۰۵) به ۶۶۵ میلیون یورو، در سال پنجم (۱۴۰۶) به ۹۷۷ میلیون یورو و در سال ششم (۱۴۰۷) به یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون یورو می‌رسد.

امروز نیم میلیارد تومان در ماه هزینه گاز طبیعی این پالایشگاه است که با اجرای کامل پروژه‌های توسعه‌ای این عدد به ۳۵ میلیارد تومان در ماه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز