تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۲.۶۲°  بیشینه ۲۳.۷۹°
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳

رزمایش کنترل نشت گاز کلر در آبفای البرز برگزار شد

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده ی استانداری البرز از برگزاری رزمایش کنترل نشت گاز کلر در آبفای استان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۹۳۱

رزمایش کنترل نشت گاز کلر در آبفای البرز برگزار شد

 

به گزارش معاصر از استانداری البرز، معصومه آقایی با اعلام این خبر گفت: رزمایش کنترل نشت گاز کلر در تصفیه خانه آب شماره 2 کرج با موفقیت و در کوتاه ترین زمان انجام شد.

وی افزود: فرصتی فراهم شد تا با همراهی مدیرکل محترم پدافند غیرعامل استانداری ، در رزمایش کنترل نشت گاز کلر در تصفیه خانه آب شماره 2 کرج حضور یابم.


این رزمایش با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت و سنجش میزان آمادگی نیروهای بهره بردار تصفیه خانه در هنگام مواجهه با خطرات احتمالی نشت گاز کلر همزمان با شروع رزمایش شرکتهای آبفای سراسر کشور، در تصفیه خانه آب شماره 2 کرج برگزار شد.


نشتی گاز کلر از سیلندرهای مخصوص گندزدایی آب به دلایل مختلفی می تواند بروز کند و چون استنشاق این گاز به شدت مسمومیت زا و کشنده است، نیروهای بهره بردار باید توانایی و آمادگی آن را داشته باشند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، نشتی گاز را کنترل کنند.

وی افزود: در توضیحات ارائه شده توسط مسئولین امر، به حضور تخصصی و مهم بانوان متخصص و توانمند در آزمایشگاه های این مرکز اشاره شد که با دقت و حساسیت ویژه به اداره و مدیریت امور می‌پردازند و عملکردشان بشدت موجبات رضایت مدیران فوق را فراهم نموده است که این موضوع باعث افتخار بانوان است.
بر خود وظیفه میدانم این فرصت را مغتنم شمرده از عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز