تهران ۱۴.۹۱° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
در دیدار با مدیران ارشد صداو سیمای مرکز فارس مطرح شد:

نقش صداوسیما در آگاهی بخشیدن به جامعه غیرقابل انکار است

نقش صدا و سیما در آگاهی بخشیدن به جامعه پررنگ بوده و همچنان پررنگ خواهد بود؛ می‌بایست قسمتی از فضای مجازی که در اختیار صدا و سیماست با استفاده از روش‌های مستقیم و غیر مستقیم تقویت شود.
کد خبر: ۷۰۳۷۹

معاصر- استاندار فارس بر لزوم تقویت قسمتی از فضای مجازی که در اختیار صدا و سما قرار دارد تاکید کرد وگفت: نقش صدا و سیما در آگاهی بخشیدن به جامعه پررنگ بوده و همچنان پررنگ خواهد بود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، شامگاه گذشته و همزمان با سومین روز از هفته دولت، رئیس صدا و سیمای مرکز فارس و جمعی از مدیران و معاونین این سازمان با حضور در دفتر استاندار فارس هفته بزرگداشت دولت را به ایشان تبریک گفتند.

استاندار فارس در این دیدار صمیمانه ضمن تشکر از زحمات همیشگی پرسنل مرکز صدا و سیمای استان، به ویژه در یک سال اخیر به کسب رتبه‌های برتر توسط این مرکز در جمع مراکز استانی اشاره کرد و گفت: صدا و سیمای فارس با وجود اینکه در برخی حوزه‌ها از امکانات قابل توجهی برخوردار نیست اما همواره با کسب رتبه‌های برتر، سرآمد، پرافتخار و قابل تحسین بوده است و انشاالله این درخشش و استواری همواره مستمر و ادامه‌دار باشد.

وی جهاد تبیین را در آگاه‌سازی و افزایش سطح اطلاعات و آگاهی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان موثر دانست و بر ضرورت اقدامات هدفمند، با تدبیر و قابل درک تاکید کرد و افزود: می‌بایست همه اقدامات، فعالیت‌ها و عملکردها دارای پیوست جهاد تبیین باشند و به واسطه آن، مسائل، موضوعات و موارد را به صورت درست و صحیح برای مردم توضیح دهید.

دکتر ایمانیه تصریح کرد: نقش صدا و سیما در آگاهی بخشیدن به جامعه پررنگ بوده و همچنان پررنگ خواهد بود؛ می‌بایست قسمتی از فضای مجازی که در اختیار صدا و سیماست با استفاده از روش‌های مستقیم و غیر مستقیم تقویت شود.

رئیس شورای مجازی استان اذعان داشت: واکنش به موضوعات، در وقت مناسب یکی از اصول حرفه‌ای کار در فضای مجازی است. در صورتی که جذابیت فضای مجازی و و تبلیغ در آن به درستی رعایت شود دشمن در نبرد ناحق خود، ناکام می‌ماند.

در پایان این دیدار هدیه معنوی از طرف مرکز صدا و سیمای فارس به نماینده عالی دولت در استان تقدیم شد

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : صدا و سیما فارس
ارسال نظر

آخرین اخبار روز