تهران ۱۷.۷۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
در حاشیه دومین روز از برگزاری نمایشگاه روایت خدمت،

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری از غرفه وزارت نفت بازدید كرد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری به همراه مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، در حاشیه دومین روز از برگزاری نمایشگاه روایت خدمت از غرفه وزارت نفت بازدید کردند.
کد خبر: ۷۰۴۵۰

 


به گزارش معاصر به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در دولت سیزدهم به همراهی مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور زنان و خانواده صبح روز یکشنبه؛ ۵ شهریورماه از محل غرفه وزارت نفت در نمایشگاه روایت خدمت و دستاوردهای دو ساله دولت مردمی در هفته دولت بازدید کرد.

انسیه خزعلی در دومین روز از برگزاری نمایشگاه روایت خدمت ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این نمایشگاه در جریان آخرین دستاوردهای صنعت نفت در دولت سیزدهم قرار گرفت.

خزعلی به توانمندی‌های صنعت نفت در حوزه تولید به‌ویژه در آستانه افتتاح فاز ۱۱ پارس جنوبی اشاره کرد و در همین خصوص کارشناسان روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، گزارشً‌های تکمیلی را ارائه کردند.

مشاور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز با اشاره به ظرفیت‌های فاز ۱۱ میدان مشترک پارس جنوبی، افتتاح آن را در هفته دولت گامی تاریخی و بزرگ در دولت سیزدهم خواند و از متخصصان شرکت ملی نفت ایران به واسطه تلاش‌های بی‌شائبه قدردانی کرد.

خدیجه گودرزی از همیاری بانوان و خانواده‌ بزرگ صنعت نفت در راه تحقق اهداف این صنعت و رسیدن به تعالی کشور و همچنین از جایگاه ارزشمند شرکت ملی نفت ایران در پیشبرد این اهداف قدردانی کرد.
به گزارش Nioc، نمایشگاه روایت خدمت به مناسبت هفته دولت به مدت ۴ روز از تاریخ ۴ تا ۷ شهریور ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن ۸ و ۹ از ساعت ۹ تا ۱۶ دایر است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز