تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

دیدار و رایزنی سفیر ایران در ایتالیا با فعالان اقتصادی این کشور

سفیر جمهوری اسلامی ایران در رُم، با شماری از مدیران شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایتالیایی دیدار و پیرامون راه‌های گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور رایزنی کرد.
کد خبر: ۷۰۸۹۲

دیدار و رایزنی سفیر ایران در ایتالیا با فعالان اقتصادی این کشور

 

به گزارش معاصر، در جریان این دیدار که در محل اقامت محمد رضا صبوری سفیر کشورمان در رُم برگزار شد، نمایندگان شرکت‌هایی از حوزه‌های دارویی و بهداشتی، کشاورزی و مواد غذایی، معدن، پتروشیمی، راه سازی و زیرساخت حضور داشتند.

در این دیدار، دو طرف درباره زمینه‌های همکاری‌های اقتصادی و فرصت‌های موجود بحث و تبادل نظر کردند.

صبوری در این دیدار اظهار داشت: ایران دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف از جمله انرژی، کشاورزی، گردشگری، صنایع بهداشتی و دارویی است که می‌تواند مورد توجه شرکت‌های ایتالیایی قرار گیرد.

وی افزود: ما آمادگی داریم تا شرایط لازم را برای آسان‌سازی روند همکاری‌های اقتصادی بین شرکت‌های ایرانی و ایتالیایی فراهم کنیم.

در این دیدار، طرفین همچنین درباره برخی مشکلات موجود و راه حل‌های آنها گفت‌وگو کردند. فعالان اقتصادی ایتالیا اذعان داشتند که ایران بازاری بزرگ و پویا است که می‌تواند فرصت‌های زیادی را برای شرکت‌های ایتالیایی فراهم کند.

آن‌ها ضمن ابراز علاقه‌مندی به توسعه روابط اقتصادی با ایران، ابراز امیدواری کردند که در آینده نزدیک، همکاری‌های خود را با ایران گسترش دهند.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز