تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست تأکید کرد

ایران‌پلاست؛ رویدادی مهم در مسیر تکمیل زنجیره ارزش صنایع پلیمری

دوستی افزود: در نمایشگاه هفدهم ایران‌پلاست، قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی نیز با پژوهشگاه صنعت نفت امضا خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۱۹۲



معاصر- مدیر هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست گفت: نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست الگویی موفق از هم‌دلی و مشارکت گسترده میان مجتمع‌های پلیمری، صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و سازندگان توانمند ایرانی است که می‌تواند مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی را تسهیل کند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، فرید دوستی اظهار کرد: تعداد قابل‌توجهی از شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در رویداد بزرگ نمایشگاهی امسال حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی نیز برای حضور در هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست دعوت شده‌اند، گفت: نمایشگاه ایران‌پلاست، یکی از رویدادهای مهم در بازار محصولات پلیمری داخلی و منطقه است که با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل برگزار می‌شود.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ۲۰ سفیر حضور خواهند داشت، افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، امضای بیش از ۶ قرارداد نهایی شده است و بیش از ۱۰ تفاهم‌نامه نیز میان فعالان صنعت ارزش‌آفرین پتروشیمی ایران در روزهای برگزاری نمایشگاه امضا می‌شود.

دوستی افزود: در نمایشگاه هفدهم ایران‌پلاست، قراردادها و تفاهم‌نامه‌هایی نیز با پژوهشگاه صنعت نفت امضا خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال ۲۰ نشست تخصصی و کارگاه آموزشی و تخصصی برگزار می‌شود.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز