تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹

نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی فارس

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: با توجه به پیش روی بودن سفر رئیس جمهور محترم به این استان، میز ارتباطات مردمی با حضور محسن عسکری نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی، در این سازمان تشکیل می شود.
کد خبر: ۷۱۵۵۳

به گزارش خبرگزاری معاصر به نقل از نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی در میز ارتباطات مردمی فارس، مجتبی دهقان پور بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این برنامه به مدت سه روز از چهارشنبه ۱۹ مهر ماه تا جمعه بیست و یکم مهر ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه محل برگزاری میز ارتباطات مردمی ساختمان مرکزی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به آدرس شیراز، بلوار آزادی نبش بلوار ارم است، افزود: این برنامه از ساعت ۸ تا ۱۸ و با حضور نماینده تام الاختیار وزیر جهاد کشاورزی برگزار می شود.

وی با اذعان به اینکه برنامه مذکور در راستای بررسی مسائل و موضوعات استان فارس در بخش کشاورزی و دریافت درخواست های مردمی از قبیل شکوائیه، پیشنهادات و انتقادات بهره برداران برگزار می شود، اضافه کرد: عموم ذی نفعان بخش کشاورزی از جمله کشاورزان، باغداران، دامداران و سرمایه گذاران می توانند در روز های مقرر مراجعه کنند.

او با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی مهم ترین متولی تولید و توزیع محصولات اساسی، تامین امنیت غذایی و تحول کشاورزی است، گفت: بر این مبنا، ارتقاء کمی و کیفی سطح ارتباطات میان مردم و مسئولین در این دستگاه دولتی به بهبود عملکرد، رفع موانع و چالش ها، افزایش تولید و رضایت مردم می انجامد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه بدون شک یکی از مهم ترین وظایف مسئولین، ایجاد ارتباطات دو سویه مردمی است، اظهار کرد: ارتباطات مردمی با ویژگی های برجسته و منحصر به فرد در دولت سیزدهم، برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی (ص) و سنت علوی و مورد تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

دهقان پور اهتمام به تفکر عدالت محور و روحیه انقلابی، مردمداری، پاکدستی، فساد ستیزی و قانون مداری مورد نظر ریاست محترم جمهور را به عنوان بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: این امر ناشی از تجلی اراده ی الهی در خدمت بی منت به مردم است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز