تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
ابراهیم رییسی:

مهم ترین ابزار برای پیشرفت و موفقیت یک جامعه فرهنگ است

سخنرانی رئیس جمهور در همایش چیستی و چگونگی قرارگاهی شدن شورای عالی انقلاب فرهنگی آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۴۰۹

 

به گزارش معاصر، همایش چیستی و چگونگی قرارگاهی شدن شورای عالی انقلاب فرهنگی صبح امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد. آیت الله رئیسی در مقدمه صحبت های خود گفت: برای همه کسانی که در شورای عالی فرهنگی تلاش کردند و در تاریخ شورای عالی انقلاب فرهنگی چهره های نام آوری هستند از خداوند متعال آزوی موفقیت داریم و برای کسانی که دیگر در میان ما نیستند علو درجات را خواستاریم.

رئیس جمهور مطرح کرد: این جلسه برای توجه به شورای عالی فرهنگی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است. هرسال اعضای شورای عالی انقلاب با رهبر دیداری دارند و در هر دیدار ایشان نکات مهمی و محورهای قابل توجهی بیان می کنند که این چراغ راهی برای شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت فرهنگ بر کسی پوشیده نیست، عنوان کرد: جهت دهنده اقدامات و فعالیت های اساسی و زیر بنایی در جامعه بشری، فرهنگ است که می تواند شتاب دهنده و کند دهنده باشد. جهت دهی اساسی به تمامی اقدامات و فعالیت ها را فرهنگ رقم میزند .

رئیس جمهور بیان کرد: فرهنگ مهم ترین ابزار برای پیشرفت و موفقیت یک جامعه محسوب می شود. اگر از ابزار فرهنگی درست استفاده شود نیاز به ابزار الزام آور نیست.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز