تهران ° كمينه °  بیشینه °
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۶
هاشمی:

شورای نگهبان با کمترین اشکال در انتخابات اخیر ظاهر شد

شورای نگهبان با کمترین اشکال در انتخابات اخیر ظاهر شد
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت:شورای نگهبان با کمترین اشکال و با بهترین عملکرد در انتخابات اخیر حاضر شد و نسبت به هیئت های اجرایی از دقت و سلامت بسیار بالایی تا امروز برخوردار بوده است.
کد خبر: ۷۷۷۴۷

به گزارش معاصر، سید مهدی هاشمی درباره عملکرد شورای نگهبان در انتخابات اخیر عنوان کرد: عملکرد شورای نگهبان در تاریخ نشان دهنده استقلال عملکرد آن است. این که برخی شورای نگهبان را به جناحی عملکردن متهم می‌کنند، در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد که اشتباه است و برخلاف اظهارات دروغین عده‌ای دیدیم که رئیس جمهور منتخب از طیف سیاسی متفاوتی نسبت به دوره قبل انتخاب شد.

وی ادامه داد: در ابتدای انتخابات اخیر، برخی نتایج ریاست جمهوری را از قبل مشخص شده می دانستند، اما نتیجه انتخابات نشان داد این موضوع نیز اشتباه است.

هاشمی خاطرنشان کرد: با قاطعیت عرض می‌کنم که شورای نگهبان با کمترین اشکال و با بهترین عملکرد در انتخابات حاضر شد و نسبت به هیئت های اجرایی از دقت و سلامت بسیار بالایی تا امروز برخوردار بوده است و این شورا همواره سعی کرده است تا فراجناحی و کاملا بر اساس عدالت و مطابق با سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برخورد کند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز