تهران ° كمينه °  بیشینه °
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۰
بیت کوین در هفته‌ی که گذشت:

با شکست مقاومت‌ها و تغییر روند، بیت کوین به سمت صعود حرکت کرده است

با شکست مقاومت‌ها و تغییر روند، بیت کوین به سمت صعود حرکت کرده است
آگاهی از خطرات بازار و اجتناب از تصمیم‌گیری‌های هیجانی در هر لحظه از بازار، موارد حائز اهمیتی هستند که باید به آن‌ها توجه داشت.
کد خبر: ۷۷۸۰۴

به گزارش معاصر، بیت کوین در هفته گذشته نوسانات قیمتی قابل توجهی را تجربه کرد. این ارز دیجیتال در بازه قیمتی ۶۰۶۰۰ تا ۶۸۳۶۶ دلار حرکت کرد و در نهایت با قیمت ۶۸۱۶۵ دلار هفته خود را به پایان رساند.

نمودار روزانه بیت کوین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال پس از شکستن مقاومت داینامیک روزانه (خط سفید)، مقاومت استاتیک (نوار زرد) را با قدرت شکست و به سمت سقف رنج حرکت کرد. اگر کندل روزانه خود را بالا محدوده ۶۷ هزار بسته شود (خط قرمز)، ممکن است سقف رنج را لمس کند.

این تحلیل نشان می‌دهد که با شکست مقاومت‌ها و تغییر روند، بیت کوین به سمت صعود حرکت کرده است. با این وجود، باید به مدیریت سرمایه توجه ویژه‌ای داشته و فقط در کف‌های تعیین شده وارد بازار شوید تا بازده بهتری داشته باشید. همچنین، باید از ورود به بازار در هیجان و احساسات پرهیز کرده و از خطرات بازار آگاه باشید.

با توجه به پرریسک بودن بازار بیت کوین، هرگونه تحلیل و پیش‌بینی ممکن است تحت تأثیر رویدادهای جهانی قرار گیرد. بنابراین، احتمال معکوس شدن تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌ها وجود دارد.

مدیریت سرمایه، آگاهی از خطرات بازار و اجتناب از تصمیم‌گیری‌های هیجانی در هر لحظه از بازار، موارد حائز اهمیتی هستند که باید به آن‌ها توجه داشت.


سجاد محمد پور(کارشناس حوزه رمز ارز)

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز