تهران ° كمينه °  بیشینه °
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز

رهایی یک محکوم از اعدام پس از ۱۰ سال

رهایی یک محکوم از اعدام پس از ۱۰ سال
در این پرونده، فرد محکوم در شعبه ششم اجرای احکام کیفری کرج در انتظار اجرای حکم بود که با تلاش‌های انجام شده توسط قاضی این شعبه و برگزاری چندین جلسه با هدف صلح، منجر به رضایت اولیای دم شد.
کد خبر: ۷۷۸۳۴

به گزارش معاصر، یک محکوم به قصاص که برای بیش از ۱۰ سال در زندان منتظر اجرای حکم بود با تلاش قاضی اجرای احکام کیفری کرج و خیرین و رضایت اولیای دم از مجازات رهایی یافت.

 

حسن مددی دادستان کرج روز پنجشنبه چهارم مرداد با اعلام انجام یک سازش در پرونده قصاص نفس در شهرستان کرج گفت: در این پرونده، محکومی در شعبه ششم اجرای احکام کیفری کرج در انتظار اجرای حکم بود که با تلاش‌های انجام شده توسط قاضی این شعبه و برگزاری چندین جلسه با هدف صلح، منجر به رضایت اولیای دم شد.

 

وی افزود: محکوم ۴۰ ساله و متاهل در این پرونده از سال ۱۳۹۳ به دلیل قتل یکی از دوستان خود در ندامتگاه مرکزی کرج و در انتظار اجرای حکم بود که با تلاش انجام شده و با گذشت اولیای دم از حق قصاص خود، پس از ۱۰ سال به آغوش خانواده بازگشت.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از کلیه دست اندرکاران منجر به انجام این سازش در این پرونده قصاص، از گذشت اولیای دم از حق خویش، تلاش قاضی شعبه ششم اجرای احکام کیفری کرج و حمایت‌های خیرین تقدیر کرد. / ایسنا

 

انتهای پیام
منبع: Array
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز