تهران ۱۳.۹۹° كمينه ۱۲.۷۹°  بیشینه ۱۳.۹۹°
۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
سرلشکر جعفری در دومین مجمع عالی بسیج:

شعار اصلی انقلاب همچنان استکبارستیزی است

مهمترین دغدغه رهبر انقلاب در بعد خارجی دشمن ستیزی و ایستادگی در برابر استکبار است و این دغدغه در بین مردم بخوبی درک شده اما نگرانی در بین مسئولان اجرایی کشور است که باید به آن چاره اندیشی کرد.
کد خبر: ۸۲۷۶
سرلشکر جعفریاخبار معاصر: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین مجمع عالی بسیج که از صبح امروز در مشهد مقدس آغاز شده با بیان اینکه انقلاب اسلامی طوفنده تر از همیشه به راه خود ادامه می‌دهد، اولین رمز بقای انقلاب را اطاعت از ولی فقیه دانست و اظهار داشت: بعد بیرونی انقلاب به خوبی پیش می‌رود اما در بعد داخلی با عقب ماندگی‌هایی روبرو هستیم که بسیج می‌تواند در این عرصه به پیشبرد اهداف والای انقلاب کمک کند.

وی در ادامه تاکید کرد: شعار اصلی انقلاب همچنان استکبارستیزی است، تمام پیروزی‌ها و موفقیت‌های انقلاب بخاطر ماهیت اسلامی انقلاب است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری دومین مجمع عالی بسیج گفت: آنچه که ما را دور هم جمع می‌کند و محور تشکیل بسیج و بسیجیان است وجود انقلاب اسلامی است که 37 سال از عمر پربرکت آن می‌گذرد و هر روز طوفنده تر و مقتدر تر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد.

سرلشکر جعفری افزود: تنها انقلابی که در جهان سراغ داریم که پس از رسیدن به قدرت و حاکمیت از مسیر خود منحرف نشد انقلاب اسلامی است و اکثریت انقلاب‌ها پس از چندسال یا تمام شدند و یا مسیر انحرافی را طی کرده‌اند و این انقلاب اسلامی است که به همان مسیر اولیه که امام ام را بنیانگذاری کرد ادامه می‌دهد.

وی گفت: مهمترین دغدغه رهبر انقلاب در بعد خارجی دشمن ستیزی و ایستاگی در برابر استکبار است و این دغدغه در بین مردم بخوبی درک شده و به ان عمل میشود اما نگرانی در بین مسئولان اجرایی کشور است که باید در جلسات مجامع فکری و جلسات بسیج به ان چاره اندیشی کرد تا مسیر اصلی انقلاب دچار کندی و سستی و خلل نشود.

این خبر در حال تکمیل است...


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز